[ BRF 2.0 136 KM] "Skwierczenie" paska na zimnym.
[ BRF 2.0 136 KM] "Skwierczenie" paska na zimnym.
Podczas wymiany kompletnego rozrządu wymieniono również pasek wieloklinowy oraz napinacz. Po ok 3 miesięcach od wymiany zaczęły dobiegać odgłosy "skwierczenia" paska.
Mechanik stwierdził, że pasek został poszarpany przez zużytą rolkę. Wymienił nowy pasek i nową rolkę. Po przejechaniu kolejnych ok. 3 miesiecy, znowu rano na zimnym silniku słychać "skwierczenie" przez jakieś 5 km poźniej jest ok.
Chcę kupić najlepsze części i zmienić mechanika, doradźcie mi proszę jakiej firmy i które dokładnie części mam zamówić, aby pozbyć się na kilka lat problemu. Może jakieś nr częsci....
Dziękuję za pomoc.
Mechanik stwierdził, że pasek został poszarpany przez zużytą rolkę. Wymienił nowy pasek i nową rolkę. Po przejechaniu kolejnych ok. 3 miesiecy, znowu rano na zimnym silniku słychać "skwierczenie" przez jakieś 5 km poźniej jest ok.
Chcę kupić najlepsze części i zmienić mechanika, doradźcie mi proszę jakiej firmy i które dokładnie części mam zamówić, aby pozbyć się na kilka lat problemu. Może jakieś nr częsci....
Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2018, 19:07 przez mysiul, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Podeślij mi VIN na PW (albo podaj tutaj), to napiszę potrzebne części oraz zaproponuję odpowiednie zamienniki. Rozumiem, że chodzi tylko o pasek PK, a nie rozrząd? Części będziesz miał dopasowanie po numerze VIN, a nie wyszukane w sklepowym katalogu.
[ Dodano: 2018-09-22, 14:25 ]
Zestaw paska wielorowkowego:
1) pasek: 03G 903 137 E → CONTITECH 6PK1613
2) napinacz: 038 903 315 AN → INA 534 0164 10
3) rolka odwracająca: 03G 145 276 A → INA 532 0565 10
Podany przeze mnie komplet kosztuje niecałe 235 zł i lepszy może być tylko zestaw z ASO (ok. 575 zł). W czasie montażu trzeba sprawdzić jak wygląda koło pasowe wału i pompy wspomagania oraz sprzęgło alternatora i sprężarki. Nie mogą mieć uszkodzeń oraz muszą pracować w jednej osi.
Wiesz jakie wcześniej zamontowano części? Obstawiam wadliwy napinacz, który powoduje luzowanie paska i jego uszkodzenie. Napinacz i rolka nie mogą poszarpać paska, ponieważ nie mają one kołnierzy. Chyba, że masz zamontowane inne części .
[ Dodano: 2018-09-22, 14:25 ]
Zestaw paska wielorowkowego:
1) pasek: 03G 903 137 E → CONTITECH 6PK1613
2) napinacz: 038 903 315 AN → INA 534 0164 10
3) rolka odwracająca: 03G 145 276 A → INA 532 0565 10
Podany przeze mnie komplet kosztuje niecałe 235 zł i lepszy może być tylko zestaw z ASO (ok. 575 zł). W czasie montażu trzeba sprawdzić jak wygląda koło pasowe wału i pompy wspomagania oraz sprzęgło alternatora i sprężarki. Nie mogą mieć uszkodzeń oraz muszą pracować w jednej osi.
Wiesz jakie wcześniej zamontowano części? Obstawiam wadliwy napinacz, który powoduje luzowanie paska i jego uszkodzenie. Napinacz i rolka nie mogą poszarpać paska, ponieważ nie mają one kołnierzy. Chyba, że masz zamontowane inne części .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga