Witam , jestem poraz pierwszy tutaj i mam następujące problemy
Otóż odpalajac samochód na zimnym rano , trzeba długo kręcić żeby zaskoczył, strasznie dlawi się na obrotach bez znaczenia czy niskie czy wysokie. Na benzynie i gazie te same objawy. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu slychac strzelanie pod maska silnika.Samochod po prostu nie chce iść, wymieniłem świece, co prawda 3 dni było świetnie lecz już 4 , 5 i 6 dnia problem robil się co raz bardziej nieznośny. Dodam że z przodu jest obniżony, możliwe że coś przytarlem (osłony dolnej silnika brak). VAG nie pokazuje wypadania zapłonu, jedynie parametry skaczą, słychać że nie chodzą wszystkie cylindry i spala dużo więcej paliwa.Jeden mechanik mówi że cewka zaplonowa, drugi że może komputer silnika A reszta rozkłada ręce.
Moje auto to A6 C5 2.4 b+g 165km 340000km przelotu
Dławienie się silnika na każdych obrotach
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Na początek zakręć gaz i zobacz jak jeździ na PB. jak masz mozliwość zrób logi statyczne i dynamiczne.
przyczyn może być dużo, cewka , przewody wysokiego napięcie - sprawdź po ciemku czy nie skacza po nich iskry, regulator ciśnienia może zalewać silnik albo daje za mało paliwa.
Sprawdzałeś iskry na poszczególnych cylindrach?
Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
przyczyn może być dużo, cewka , przewody wysokiego napięcie - sprawdź po ciemku czy nie skacza po nich iskry, regulator ciśnienia może zalewać silnik albo daje za mało paliwa.
Sprawdzałeś iskry na poszczególnych cylindrach?
Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga