Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AEB 1.8 150 KM] Stuki, brak mocy-remont?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
szulerH
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 25 cze 2018, 00:18
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wabrzych

[AEB 1.8 150 KM] Stuki, brak mocy-remont?

Post autor: szulerH » 18 wrz 2018, 21:05

Witam!

Mam taki problem, jechałem autem wyskoczyło ciśnienie oleju, sparwdziłem olej dla pewnosci-wsio ok. Musiałem niestety przejechać tak 10 km, byłem z malym dzieckiem w nocy więc nie mogłem sobie pozwolić na jazde laweta. Wiec proszę nie tyrajcie mnie za to:)
No to do sedna, wyskoczyło ciśnienie oleju po chwili spadek mocy, i to spory, góra pukała jakby oleju niebyło. Szklanki pewnie to były. Auto stalo u mechanika który nie miał w kołko czasu aż do dziś . Sprawdził ciśnienie oleju na biegu jałowym 3 bary, na chyba 4 tys obrotów ciśnienie spada do 2,3 . Olej wymieniany na 10w40 dobrej firmy 2 tys km temu.
I tu moje pytanie czy to może bys zapchany smok? podobno był jakis nagar w oleju i gdzies tam widoczny ale nie pamietam gdzie.
Mechanik mówi ze to może byc to a jak nie to mozna pompe wymienic moze pomoże ale czy jest sens tak na pałe zmieniać graty? Remont u tego Pana ze wszytskim to około 5 tys...
Czy jest dla mnie jakaś nadzieja?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 18 wrz 2018, 21:15

a patrzyłeś odmę? może zapchana i nie pchało oleju na górę po co pompę zmieniać skoro daje ciśnienie
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

szulerH
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 25 cze 2018, 00:18
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wabrzych

Post autor: szulerH » 18 wrz 2018, 21:27

Odma słuzy z tego wiem za idpowietrzanie skrzyni korbowe. I czy wartosci cisnienia nie powinny byc wyższe? jak taki spadek jest?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 18 wrz 2018, 21:35

to jak na biegu jałowym masz 3 bary to ile byś chciał mieć przy 4 tys?
10 bar? odma słuzy do odpowietrzania skrzyni korbowej czyli jakbyś miał zapchana to olej ciężko wypchać do góry tak dla wyjasnienia 1 bar to jest około 10 metrów słupa wody to czyli jak masz około 2,3 to tak jakbys lał olej przez rure 23 metry do góry to musi pchnąc do głowicy
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

szulerH
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 25 cze 2018, 00:18
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wabrzych

Post autor: szulerH » 18 wrz 2018, 21:40

Dzięki za sprostowanie przyznam sie nie wiedziałem. OK zobaczymy tą odmę moze akurat cos z tego wyjdzie.Dzięki

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 19 wrz 2018, 21:55

repek92, jak masz zapchaną odmę to ten olej wypływa gdzie tylko może- uszczelniacze, simeringi bagnet, napewno by zauważył.
5tyś za kapitalny remont? No to sporo, zwłaszcza że ostatnio kompletny AWT stał u kumpla na szrocie za 2.5tyś. Można było go zapalić i posłuchać jak chodzi, reszta suberba nie gwarantowała bezpiecznego tripa.
No i do 1.8T leje się 5w40, dobrej firmy to znaczy co? Castrol czy LM?
Ściągnąć miskę i zobaczyć jak wygląda smok, jak w miarę to trzeba sprawdzić panewki.

szulerH
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 25 cze 2018, 00:18
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wabrzych

Post autor: szulerH » 21 wrz 2018, 17:43

Zalane jest Lique Moly, zastanawiałem sie miedzy nim a Motulem nie chce nic innego.No jutro leci miska w dół zobaczymy co wyjdzie, mam nadzieje że nic grubego... mam opcje na wstawienie słupka za 1,6 tys z Angola niby z osprzetem. Ale tego pewien nie ejstem a po 2 nie wieadomo ile na tym silniku bym ujechał.





Dostałem telefon od mechanika. Auto jeździło wcześniej na gownianyvh plecach. Lm oczyścił ten syf. W misce było jedno wielkie bagno. Teraz leci płukania. I znów zalewam Lm. Mam nadzieje ze już wszytsko będzie ok.



Problem roywiyanz , poleciala pukanka silnika, w misce była masakra po prostu, wymieniona tez pompa oleju która dostała po dupie. Auto śmiga jak ta lala. wiec polecam Panowie róbcie od czasu do czasu płukanke!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga