Samochód przestał odpalać... załącza się zapłon, wszystkie kontrolki są OK.
MMI działa, szyby, lusterka, el. fotele działają a nie odpala.
Jak wciskam przycisk Start to słyszę tylko takie cyknięcie i cisza...
W czym może być problem?
Czy to przekaźnik 645 ? (4H0951253A)
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Wyciąg z VCDS:
5456 - Starter Will Not Turn
P3054 00 [229] - Jammed or Electrical Malfunction
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 100409 km
Date: 2018.09.15
Time: 11:03:58
Readiness: 0000 0000
Audi A6 C7 2.0TFSI - nie odpala - błąd 5456 - P3054 00 [229]
Kupiłem na szybko przekaźnik 645 w norauto i to samo. Za chwilę spróbuję poszerzać przy kablach przy rozruszniku. Dam znać co i jak....
[ Dodano: 2018-09-16, 00:18 ]
Poruszałem kablami i nadal nic. Ale teraz przeglądam błędy i były jeszcze 2 od wentylatorów...
Ktoś coś doradzi?
3 Faults Found:
4527 - Coolant Fan Control Circuit 1
P0480 00 [036] - Electrical Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 26
Mileage: 100409 km
Date: 2018.09.15
Time: 11:04:11
4531 - Fan 1 Control Circuit
P0691 00 [039] - Short to GND
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Mileage: 100409 km
Date: 2018.09.15
Time: 11:05:52
5456 - Starter Will Not Turn
P3054 00 [229] - Jammed or Electrical Malfunction
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 100409 km
Date: 2018.09.15
Time: 11:03:58
Readiness: 0000 0000
[ Dodano: 2018-09-16, 00:18 ]
Poruszałem kablami i nadal nic. Ale teraz przeglądam błędy i były jeszcze 2 od wentylatorów...
Ktoś coś doradzi?
3 Faults Found:
4527 - Coolant Fan Control Circuit 1
P0480 00 [036] - Electrical Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 26
Mileage: 100409 km
Date: 2018.09.15
Time: 11:04:11
4531 - Fan 1 Control Circuit
P0691 00 [039] - Short to GND
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Mileage: 100409 km
Date: 2018.09.15
Time: 11:05:52
5456 - Starter Will Not Turn
P3054 00 [229] - Jammed or Electrical Malfunction
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 100409 km
Date: 2018.09.15
Time: 11:03:58
Readiness: 0000 0000
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
odnośnie 2 pierwszych błędów: sprawdzić i usunąć. Bo... kiedy padną ci oba wentylatory, to nie pojawi się żadne ostrzeżenie ani nie zapali żadna dodatkowa lampka. Silnik będzie się przegrzewać a na wskaźnik temperatury po lewej nie patrzyłeś od roku... Z reszta na nim niewiele widać, nawet kiedy temperatura jest za wysoka. Kilka chwil później puści uszczelka pod głowica i wpadniesz w niezłe koszty.
odnośnie drugiego: oddać rozrusznik do sprawdzenia/regeneracji. Jednak przy tak małym przebiegu...? Auto już po gwarancji?
odnośnie drugiego: oddać rozrusznik do sprawdzenia/regeneracji. Jednak przy tak małym przebiegu...? Auto już po gwarancji?
Właśnie skasowałem błędy i po ponownym sprawdzeniu znów się pojawiły...
Czy to może mieć związek z tym, że rozrusznik nie pali? Może jakiś kabel się urwał od rozrusznika.
Niestety autko stoi mi na drodze osiedlowej i nawet za bardzo nic nie mogę sprawdzić, bo dostęp do rozrusznika jest fatalny, trzeba dostawać się do niego od spodu.
Jutro dopiero zamówię lawetę i zawiozę autko do mechanika, tam z poziomu podnośnika wszystko się okaże...
Auto mam prawie 2 lata i to pierwsza awaria, z rozrusznikiem nigdy nie było najmniejszego problemu, one tak padają nagle?
Dzisiaj przejrzałem też wszystkie bezpieczniki i są OK.
Czy to może mieć związek z tym, że rozrusznik nie pali? Może jakiś kabel się urwał od rozrusznika.
Niestety autko stoi mi na drodze osiedlowej i nawet za bardzo nic nie mogę sprawdzić, bo dostęp do rozrusznika jest fatalny, trzeba dostawać się do niego od spodu.
Jutro dopiero zamówię lawetę i zawiozę autko do mechanika, tam z poziomu podnośnika wszystko się okaże...
Auto mam prawie 2 lata i to pierwsza awaria, z rozrusznikiem nigdy nie było najmniejszego problemu, one tak padają nagle?
Dzisiaj przejrzałem też wszystkie bezpieczniki i są OK.