Post
autor: viol3s » 22 paź 2016, 21:40
Szwagier mam bogate doswiadczenie z 2.0 multijet 160KM... Wycinaj DPF odrazu jesli chcesz sie autem dluzej cieszyc i robisz nieregularne cykle... Mi wyciagneli 7L z 4L programowych... DPF dobijal ON do oliwy, efekt to brak.cisnienia na pompie po 100km i zurzycie klawiatury, turbawki, korbowodu, ogolnie zarzniecie calego silnika, robia DPF po to zeby skrocic.zywot motoru a ekologia to sciema... Ja mam insignie zrobiona z 160kuca na 210kuca 14s do 150km/h nalatane 300 tys, a kumplowi korbowud wyszedl w mlodszej furze o 3 lata bokiem przy 150tys bez chipa.z DPF, koszt 900zl kreator mocy. Chip alledrogo 150zl kopci jakby weglem byl opalany jak sie nazbiera sadzy, ale to samo zdrowie, wydech teraz.az.trzeszczy a szafe.zamykam na 238kmh no i nie ma bicia na fajerze... Policja z trudem dogonila mnie jadac 2.0tfsi.... Ostatnio trasa na ostrej pizd... Wypalilo miedz spod wtryskow hihi