Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.8 AMX]Grupa 093 i 092 - Sprawdzenie ustawienia rozrządu

Diagnostyka VAG
Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Rocznik: 2006
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 22 sty 2015, 10:24

Jakiego oleju używasz w amx i jaki masz przebieg bo ładnie to wszystko wygląda od środka. I jakich części użyłeś do rozrzadu. Czy blokada wałków musi być cały czas założona bo widzę ze niektórzy zdejmując zanim założą nowy pasek. Co jeśli będę musiał wymienić uszczelniacz walka??? Czasami mi wywalić błąd nastawia tego z przodu chce przy okazji do niego zajrzeć czy jest gdzieś info o jakiejś oporności między poszczególnymi pinami?
Przy tym co jest z tyłu wymieniałem juz uszczelkę

sebool12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 16 wrz 2014, 17:54
Lokalizacja: Szczerców

Post autor: sebool12 » 25 kwie 2015, 23:20

zediii pisze:Jakiego oleju używasz w amx i jaki masz przebieg bo ładnie to wszystko wygląda od środka.
Aktualnie Valvoline Max Life 5w40, poprzedni właściciel lał mobila 5w30
Przebieg ok 240k km
zediii pisze:I jakich części użyłeś do rozrzadu.
Wszystko SKF
zediii pisze:Czy blokada wałków musi być cały czas założona bo widzę ze niektórzy zdejmując zanim założą nowy pasek. Co jeśli będę musiał wymienić uszczelniacz walka???
Ojciec się głownie tym zajmował, ale jak dobrze pamiętam to po zluzowaniu paska i kół nic nie powinno się przestawić. Mieliśmy też wymieniać uszczelniacz pod kołem, ale okazało się, że lało się z pokrywy :)
Dla rozwiania wszelkich wątpliwości wrzucam instrukcje z ElsaWin
INSTRUKCJE ESLAWIN

PS. Srry, że odpisuje po tak długim czasie, ale nie zauważyłem że ktoś pisał w tym poście :/. Przynajmniej będzie dla potomnych :)

Kris699
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 mar 2013, 16:55
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: Kris699 » 06 lip 2017, 19:30

Witam szanowne grono.

Ostatnio trochę dłubałem przy aucie tzn. uszczelniacze zaworowe wymieniłem i napinacz po stronie kierowcy. Nie mam pewności czy dobrze rozrząd poskładałem bo trochę trzęsie budą. Ostatnio pociągłem do odcięcia i później jakby dławił sie przy przyspieszaniu i poszarpywał. Wymieniałem też sprzęgło i musiałem wykręcić jedną sonde bo troche ciasno było a nie chciałem tłumika odkręcać (przez to chyba łącznik elastyczny poszedł bo troche pierdzi) i wywala błędy (może przez to poszarpywał przy przyspieszaniu) :

16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -

Zrobiłem logi i miałbym do Was wielką prośbę o ich przeglądnięcie:

zimny - http://vaglog.pl/log-003_090_093_gUoHUv.html - statyczne
ciepły - http://vaglog.pl/log-003_090_093_bModyIq.html - statyczne
ciepły - http://vaglog.pl/log-001_003_002_DZx84r.html - statyczne
ogień na tłoki - http://vaglog.pl/log-003_093_090_7zmvX.html - dynamiczne

Silnik 2.8 amx

Z góry dziękuje

Lukasz1890

Post autor: Lukasz1890 » 27 sie 2018, 17:25

A czy mój rozrząd jest ok?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Lukasz1890, łącznie zmieniany 1 raz.

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 27 sie 2018, 20:11

jest ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja