Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] 2.0 ACE Trudności z rozruchem prawie cały czas

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
lesdud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 06 wrz 2008, 01:10
Imię: Leszek
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: V8 3.7 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: INOWROCŁAW

[A6 C4] 2.0 ACE Trudności z rozruchem prawie cały czas

Post autor: lesdud » 08 kwie 2009, 14:08

Jak w temacie mam problem z rozruchem silnika - nie ważne czy ciepły czy zimny w Audi A6 Avant z 1995r 2.0 16V ACE Quattro (benz.+lpg). Musze go kręci dośc długo żeby zaskoczył- dodając najlepiej gazu podczas odpalania. Raz na 50 odpaleń odpali idealnie, tak samo jak odpali idealnie gdy stoi tydzień nieuzywany.
Nie wiem czy to ma też znaczenie ale gdy rano odpalam auto to temperatura zewnętrzna na liczniku pokazuje po przekręceniu zapłonu normalnie np +5stopni a podczas próby rozruchu pokazuje mi że jest np minus 15 a jak juz odpali to pokaze normalna temperature np +5 stopni.
Dodam że sprawdzałem ciśnienie w cylindrach i jest ok.

ajozefczyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
Imię: Józef
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: BARYCZKA

Post autor: ajozefczyk » 08 kwie 2009, 18:51

Witam przyczyn może być kilka ale ja zacząłbym od sprawdzenia czujnika temperatury silnika nie wiem jak jest w tym konkretnym silniku ale u mojej zony w 2 litrowym golfie po wymianie czujnika pali jak złoto
pozdrawiam
Olek

lesdud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 06 wrz 2008, 01:10
Imię: Leszek
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: V8 3.7 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: INOWROCŁAW

Post autor: lesdud » 08 kwie 2009, 21:28

Mała zmiana- auto jak stoi 5-10minut po zgaszeniu to pali raczej dobrze , natomiast jak silnik zdąży ostygnąć to już pali ciężko. ÂŚwiece i przewody wysokiego napięcia niedawno były wymienione i to nie ich wina. A jak sprawdzi czy czujnik temperatury jest ok? trzeba założyć nowy? Czy idzie jakoś to sprawdzić bo nie chciałbym inwestować w to co u mnie może być sprawne.

[ Dodano: 2009-11-18, 22:40 ]
Temat można już zamknąć. Problemy rozwiązane. za zapalanie i nierówne obroty odpowiedzialna była kopułka i palec. po wymianie tych elementów auto chodzi prawie jak nówka

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga