Witam, jakieś dwa miesiące temu miałem problem z przerywaczem. Kierunkowskazy raz migały raz nie, po przeczyszczeniu styków problem ustał.
Jakiś tydzień temu przepaliła mi się żarówka z przodu lewa. Dwa dni jeździłem z tą przepaloną, aż do momentu jak przestały w ogole działać .
Sprawdziłem puszkę z bezpiecznikami okazało się że bezpiecznik numer 2 jest spalony. Wymieniłem bezpiecznik na stacji (co się okazało wsadziłem 15A) i odpalając samochód z dmuchawy i z pod maski zaczęło się ostro dymić. Po wyjęciu bezpiecznika problem ustał.
Moje pytanie jest czy ktoś orientuje się w którym miejscu szukać obwodu od kierunkowskazów ?
Na logikę musi to być gdzieś w okolicy filtra kabinowego ze względu na dym z wentylacji.
Miał ktoś podobny problem?
Brak kierunkowskazów - zwarcie w obwodzie kierunkowskazów
Sprawdziłem jak mogłem. Walnięty jest na pewno przekaźnik ten który jest w desce, działał załączał tylko jak się go docisnęło palcem i za chwile rozpinał. Wszystkie żarówki działają z obu stron. Nie zauważyłem nic dziwnego prócz spalonego bezpiecznika od podgrzewanych spryskiwaczy (ta sama wiązka?). I jeździłem tak ok tygodnia w okolicy brak części a w ASO to ceny z kosmosu. I doszło do tego że przepalił się ponownie bezpiecznik.
Dzisiaj całą noc padał deszcz, chciałem sobie do sklepu pojechać wsiadam do samochodu, a tu na zegarach obie strzałki delikatnie się świecą po przekręceniu kluczyka tylko słychać jak się przekaźniki rozłączają/ załączają-bateria trup. Na zewnątrz żadne żarówki się nie żarzą.
Deszcz nie padał od 2tyg także myślę że po tej ulewie gdzieś musiała się woda do wiązki dostać, i to jest za pewne ta wiązka która się przekopciła tylko za chiny ludowe nie mogę jej zlokalizować
Jak się trochę rozpogodzi poszukam gdzie idą przewody od podgrzewanych dysz od spryskiwaczy i może dojdę.
Ma ktoś jakiś pomysł ?
p.s Po naładowaniu aku kierunki świeca się ciągle, dojście do miejsca wiązki jest tragiczne bo trzeba wyjąc obudowę gdzie jest komputer a do tego trzeba rozebrać podszybie z wycieraczkami.
[ Dodano: 2016-10-09, 17:39 ]
PROBLEM ROZWIĄZANY
Po rozebraniu połowy samochodu, począwszy od podszybia, zdjęciu boczków przy nogach z przodu sprawdzaniu wiązki, modułu komfortu. Wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Mam w audiku dołożony hak holowniczy. Moduł jest umiejscowiony w moim wypadku w lewym schowku w bagażniku,cały wypełniony wodą i robił zwarcie. Moduł jest oryginalny tylko wiązka jest przerobiona, na szczęście niemcy zrobili na kostki wszystko. Wystarczyło odpiąć ten moduł, zmienić przekaźnik kierunkowskazów i wszystko działa jak należy.
Dzisiaj całą noc padał deszcz, chciałem sobie do sklepu pojechać wsiadam do samochodu, a tu na zegarach obie strzałki delikatnie się świecą po przekręceniu kluczyka tylko słychać jak się przekaźniki rozłączają/ załączają-bateria trup. Na zewnątrz żadne żarówki się nie żarzą.
Deszcz nie padał od 2tyg także myślę że po tej ulewie gdzieś musiała się woda do wiązki dostać, i to jest za pewne ta wiązka która się przekopciła tylko za chiny ludowe nie mogę jej zlokalizować
Jak się trochę rozpogodzi poszukam gdzie idą przewody od podgrzewanych dysz od spryskiwaczy i może dojdę.
Ma ktoś jakiś pomysł ?
p.s Po naładowaniu aku kierunki świeca się ciągle, dojście do miejsca wiązki jest tragiczne bo trzeba wyjąc obudowę gdzie jest komputer a do tego trzeba rozebrać podszybie z wycieraczkami.
[ Dodano: 2016-10-09, 17:39 ]
PROBLEM ROZWIĄZANY
Po rozebraniu połowy samochodu, począwszy od podszybia, zdjęciu boczków przy nogach z przodu sprawdzaniu wiązki, modułu komfortu. Wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Mam w audiku dołożony hak holowniczy. Moduł jest umiejscowiony w moim wypadku w lewym schowku w bagażniku,cały wypełniony wodą i robił zwarcie. Moduł jest oryginalny tylko wiązka jest przerobiona, na szczęście niemcy zrobili na kostki wszystko. Wystarczyło odpiąć ten moduł, zmienić przekaźnik kierunkowskazów i wszystko działa jak należy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga