[A6 C5 2.4]Naprawa regulacji lędźwiowej
ok operacja zakończona sukcesem... jeżeli nie liczyć kilku połamanych plastikowych elementów które nie chiciały się odczepić tak jakbym tego sobie życzył :D ale już leżą; i kropelka schnie :lol: , chciałem się jeszcze podzielić przemyśleniami, a mianowicie do wyjmowania fotela potrzeba dużo miejsca wokół auta mój wą;ski garaż nie był najlepszym miejscem bo prawie skasowałem szybę boczną; kierowcy i lusterko, a także przydałaby się pomoc drugiej osoby bo fotel jest zajeturbo ciężki i nieporęczny także jakby ktoś coś nie wiedział to się pytać ;D
Mam ten sam problem ( spalony silniczek od wybrzuszania ) walczyłem dziś z tym fotelem ok.1 h i porażka. Tego dekla z tylu oparcia za ch....iny nie idzie jakos logicznie sciagnac.
Nie raz genialna niemiecka myśl techniczna mnie przeraza. Niektóre podzespoły ( gównie wyposażenia wnętrza ) są robione jakby "jednorazowego montażu" tyle głupich plastikowych zaczepów już w A6 połamałem że historia. Jakby nie można tego tyłu fotela zrobić na np. 4 korki "na wcisk" i po bólu.
Dodaję tu zdjęcie które znalazłem w innym temacie i opis ( dla mnie zupełnie bez użyteczny ) jak się do tego szajsu dobrać:
"- podważyć obicie listwy mocującej z obicia oparcia"
chyba nawet sam autor nie wie co pisze i jak to zrobić.
PS. mkiii pisze:
Nie raz genialna niemiecka myśl techniczna mnie przeraza. Niektóre podzespoły ( gównie wyposażenia wnętrza ) są robione jakby "jednorazowego montażu" tyle głupich plastikowych zaczepów już w A6 połamałem że historia. Jakby nie można tego tyłu fotela zrobić na np. 4 korki "na wcisk" i po bólu.
Dodaję tu zdjęcie które znalazłem w innym temacie i opis ( dla mnie zupełnie bez użyteczny ) jak się do tego szajsu dobrać:
"- podważyć obicie listwy mocującej z obicia oparcia"
chyba nawet sam autor nie wie co pisze i jak to zrobić.
PS. mkiii pisze:
To jakiś dziwny serwis Audi jeśli zamiast wymienić uszkodzony silniczek na nowy, zawineli go z siedzenia pasażera, to jakaś padaka. Poza tym nie dbasz o komfort pasażerów kolego :-Pja byłem z tym w serwisie AUDI. Nie dało się naprawić po padł silniczek od jednego z kierunków (góra dół lędźwiowego działało nie chodziło wybrzuszanie) i zamienili mi z fotelem pasażera i ja mam ok teraz
Audi, Audi Ăźber alles ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 153
- Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
witam nie chce zakladac nowego tematu bo mam identyczny problem jak autor watka. Uslyszalem jakis strzal i od tej pory nie dzialaja w zaden kierunek ledzwie. Nawet nie slysze silnika. Jedyne co zauwazylem ze ledzwie chyba sa wysuniete ale wciskam ja ciezarem plecow. Jak troche plecy od fotela odsune to ledzwie wybrzuszaja sie ale nic tego jakby nie trzyma w pozycji i przy nacisku po czasie chowaja sie spowrotem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Witam.
Mam podobny problem jak kolega Matifcb, z tym że silniczek od regulacji słychać gdy tylko się nim porusza.
Fotel jest wybrzuszony, ale gdy usiądę to robi się od razu wklesly.
Rozumiem że trzeba fotel wyciągnąć, ale jest tam jakiś pręt, czy coś co tym steruje?
Jak to ogarnąć?
Mam podobny problem jak kolega Matifcb, z tym że silniczek od regulacji słychać gdy tylko się nim porusza.
Fotel jest wybrzuszony, ale gdy usiądę to robi się od razu wklesly.
Rozumiem że trzeba fotel wyciągnąć, ale jest tam jakiś pręt, czy coś co tym steruje?
Jak to ogarnąć?
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga