Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

3.0 TFSI 2015 Skrzynia stuki z P na R z R na P

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
bartekp1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 04 sie 2018, 22:42
Lokalizacja: rzeszów

3.0 TFSI 2015 Skrzynia stuki z P na R z R na P

Post autor: bartekp1988 » 04 sie 2018, 22:55

Witam,
Samochód przejchane ma 40.000 km . Ood momentu kiedy go kupilem , zauwazylem ze sa obecne stuki przy zmianie z R na P,z P na r ( stuki na moje ucho z okolic przegubu tylnego na wale w miejscu gdzie laczy sie z mostem - ale hałas moze sie niesc po całym wale), wystepuje to w momencie bezposredniej zmiany z w/w biegów , jezeli przerzucam z R->N->D - stuków nie ma Przeglądnałem YT i podobny problem opisywany jest tutaj ( co prawda jest to a7 ale jest ten sam silnik oraz podobny przebieg - stuki w moim przypadku nie sa az tak głosńe - podaje link

Wstepnie umówiłem sie na diagnoze do ASO ale chciałbym zaczerpnac roznych opini.
Czy jest mozliwe ze przy przbeiegu 40tkm - mogły posypac sie przeguby na wale ? Moze kwestia update ? koles wgrywal mi Menu PL do mmi - mooze zmiana jezyka itd miala wplyw na skrzynie ?? Auto sprowadziłem z USA .

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 04 sie 2018, 23:28

Update MMI nie ma nic do tego. Zamiast do ASO umów się lepiej do dobrego zakładu od skrzyń automatycznych. Jesteś pewien że masz s-tronika ? Do USA Audi chyba zawsze pakowało tiptronika ?
460KM/550NM Compsport Stage 2

bartekp1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 04 sie 2018, 22:42
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: bartekp1988 » 05 sie 2018, 08:32

40.000 km i skrzynia ? Grubo pożałuje przesiadki z Bmw do audi . Nie wiem do końca jaka skrzynia , zauważyłem ze zaraz po odpaleniu pojawiło się stuknięcie, zrobiłem tym samochodem 1000 km i każdy km bardziej mnie irytował, dziwne jest to ze nie tylko ja mam ten problem przy tym przebiegu, miałem auto na podnośniku i akustycznie wychodzi na to iż niesie się to z łączenia wału z tylnym dyfrem

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 05 sie 2018, 13:57

Wiesz ciężko mi ocenić stan twojego samochodu, w jakim stanie go ściągnąłeś z USA itp. Z opisu bardzo ogólnego wygląda to po mojemu na skrzynie ale mogę się mylić.
460KM/550NM Compsport Stage 2

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 sie 2018, 14:03

Wjedź na kanał i szukaj dokładnie gdzie stuka :).

bartekp1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 04 sie 2018, 22:42
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: bartekp1988 » 05 sie 2018, 15:43

Sprawdzałem wychodzi na łączeniu tylnego przegubu wału z dyfrem - tylko do końca nie jestem pewny ślad się niesie hałas czy się przenosi przez cały wał czy z tylu jest , widać ze be przegubie tylnego wału jest takie uderzenie jakby ...

[ Dodano: 2018-08-05, 15:43 ]
Koło było delikatnie ugiete - prawy tył - wymieniłem profilaktycznie kołyske i wszystkie wahacze z tej strony - geometria wyszla idealnie , auto prowadzi sie super , mozliwe ze przy uderzenie w tylne koło mogło cos sie stac dyferenecjał ->> wał ??

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 sie 2018, 16:10

Mogło <uoee> .

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 05 sie 2018, 16:28

Jak najbardziej mogło.
460KM/550NM Compsport Stage 2

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 sie 2018, 16:37

Wjedź na kanał i odkręć wał od dyferencjału. Jeśli stuki będą, to sprawdź na innym wale lub sprawdź flanszę dyfra.

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Rocznik: 2013
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 15 sie 2018, 11:00

[ Dodano: 2018-08-05, 15:43 ]
Koło było delikatnie ugiete - prawy tył - wymieniłem profilaktycznie kołyske i wszystkie wahacze z tej strony - geometria wyszla idealnie , auto prowadzi sie super , mozliwe ze przy uderzenie w tylne koło mogło cos sie stac dyferenecjał ->> wał ??[/quote]

masz odpowiedz, przy takim przebiegu nic nie powinno sie dziac z ukladem napedowym

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja