Auto w trybie 'D' jest mułowate jak nie wiem co, lecz używając trybu ręcznego czyli 1,2,3 itd. jeździ się całkiem normalnie. Zmiana biegów, ruszanie, redukcje, wszystko jest naprawdę spoko. Myślę że w tym trybie 'D' to jest to normalne że auto jest mułowate.
W poprzednim aucie czyli VW Passat B6 ze skrzynią DSG było podobnie, skrzynia uczyła się sama od kierowcy i pod kierowcę, jak było coś zamulone to szło to zresetować naciskając przez 10 sec. pedał gazu podczas odpalenia auta, wtedy wyraźnie było to odczuwalne że auto jest bardziej energiczne.
Brak mocy do 2 tyś obrotów 2.7 TDI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Problem nastawnika powrócił, do 2 tys. obr muł, od 2 wbija w fotel, dwa razy nawet zdarzyło się że wogóle nie jechał, trzebabyło odpalić od nowa. Zastanawia mnie czy jakby na próbę przełożył elektronikę z nastawnika klap do nastawnika turbo czy to by zadziałało. Wygląda niby tak samo, próbował ktoś takiego tuningu ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga