Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Orgia bocianów pod maska na zimnym silniku, po wym. oleju

Silniki wysokoprężne
kodzak92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 22 cze 2017, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kodzak92 » 02 lip 2018, 10:33

Przy rozrządzie było by bardziej chrobotanie ? Jaki koszt jest wymiany tych uszczelek ? Bo może od Nich warto zacząć, potem wymieniać olej ?

To bardziej dźwięk jak pomiędzy 1 a 3 filmikiem, bo ten z drugiego filmiku jest zupełnie inny

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 lip 2018, 10:41

Tutaj możesz kupić zestaw uszczelek do wtryskiwaczy:

https://allegro.pl/6-x-podkladka-uszcze ... 94552.html

Podczas wymiany wtryski muszą wrócić na to samo miejsce oraz być przykręcone odpowiednim momentem.

[ Dodano: 2018-07-02, 10:41 ]
Przyczyną są te miedziane podkładki, które po pewnym czasie dostają przedmuchów i słychać wtedy pracę wtryskiwaczy :).

Trochę dziwne, że stało się to od razu po wymianie oleju <mysli> .

haribo.pl

Rozrzad

Post autor: haribo.pl » 02 lip 2018, 21:02

Moim zdaniem przy zapaleniu nie ma tragedi ,ciezko tak stwierdzic czy to klekot lancucha czy odglos wtryskow.sprobuj po zapaleniu dolozyc lekko gazu tak na 1000obr i przytrzymaj,posluchaj wtedy czy zaczyna cos chrobotac ,przy napinaczach do wymiany powinno tez byc chrobotanie jak bedzie schodzil z obrotow 1200 na 800 ,wtedy przy 1000 powinno chrupac .przygaszanie tych zegarow jest dziwne przy rozruchu ,paliles na cieplym silniku?nie przycina ci rozruchu na 1 sek nieraz na cieplym?

idymy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 2014, 08:09
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: idymy » 10 lip 2018, 14:59

Cykanie, które nagrałeś może mieć dwa źródła:
1/ przepracowane wtryski
2/ uszczelki pod wtryskami
Raczej nie jest to rozrząd, ale jeśli chcesz aby z filmiku można coś więcej wywnioskować to odpal go gdzieś gdzie nie ma takiego echa jak w garażu.
Uszkodzony rozrząd będzie słychać zawsze przy odpalaniu, w pierwszych sekundach z silnika będzie dobiegać chrobotanie.
Na tym filmiku dość dobrze to słychać:

Miałem identyczny silnik, i 80% jego kultury pracy zależy od sprawnych wtrysków, w moim przypadku wymiana uszczelek nie wiele dała. Rozrząd i wtryski odezwały się przy ok 310k km.
Aby nie działać w ciemno polecam od sprawdzenia korekt, jeśli nie są tragiczne to wymieniłbym same uszczelki a jeśli jest przeciwnie to należy myśleć o nowym zestawie <milczek>

Gdy któryś z wtrysków leje na tyle mocno, że zalewa komorę to przy odpalaniu samochód będzie się zawieszał na jakaś sekundę (efekt jakby zanik prądu). Co do dymienia to bywa różnie, czasem wszystko idzie w DPF a za autem nie ma tragedii..

kodzak92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 22 cze 2017, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kodzak92 » 11 lip 2018, 10:58

Ogólnie na filmiku nie ma dźwięku który mnie niepokoi, wiem kiedy już słychać ten dźwięk, występuje on w momencie, gdy zgaszę auto wcześniej już nagrzane auto na ok 5min i odpalę, wtedy przez ok. pół minuty słuchać jakieś chrobotanie.
Byłem u mechanika, aby przyłożył swój "stetoskop" i posłuchał pracy silnika, po oględzinach stwierdził, że przydało by się zmienić uszczelki pod wtryskami i że ogólnie wydaję się wszystko w porządku. Ale zostawiłem auto zgaszone na ok. 10 min pogadałem z Nim jeszcze i odpaliłem, wtedy słychać było znowu te chrobotanie, to stwierdził, że musze zostawić auto na cały dzień bo rzeczywiście jakiś dziwny dźwięk.

Auto ogólnie mocno nie dymi, wczoraj widziałem na trasie jak A6C6 puściła czarny dym jak na wybór afrykańskiego szamana/papieża :]

Reasumując, przy okazji wymiany uszczelek (bo wolę jednak nie robic tego sam) dokładniej sprawdź co tam się dzieje. Ogólnie wtryski były sprawdzane tylko za pomocą komputera i wszystko było prawidłowo, ale to żadne sprawdzanie trzeba je wyciągnąć, nie wiem kto w Warszawie lub okolicach jest to w stanie mi dobrze sprawdzić i nie naciągnąć... może kogoś polecicie ?

haribo.pl

Rozrzad

Post autor: haribo.pl » 12 lip 2018, 08:27

kodzak92 pisze:Ogólnie na filmiku nie ma dźwięku który mnie niepokoi, wiem kiedy już słychać ten dźwięk, występuje on w momencie, gdy zgaszę auto wcześniej już nagrzane auto na ok 5min i odpalę, wtedy przez ok. pół minuty słuchać jakieś chrobotanie.
Byłem u mechanika, aby przyłożył swój "stetoskop" i posłuchał pracy silnika, po oględzinach stwierdził, że przydało by się zmienić uszczelki pod wtryskami i że ogólnie wydaję się wszystko w porządku. Ale zostawiłem auto zgaszone na ok. 10 min pogadałem z Nim jeszcze i odpaliłem, wtedy słychać było znowu te chrobotanie, to stwierdził, że musze zostawić auto na cały dzień bo rzeczywiście jakiś dziwny dźwięk.

Auto ogólnie mocno nie dymi, wczoraj widziałem na trasie jak A6C6 puściła czarny dym jak na wybór afrykańskiego szamana/papieża :]

Reasumując, przy okazji wymiany uszczelek (bo wolę jednak nie robic tego sam) dokładniej sprawdź co tam się dzieje. Ogólnie wtryski były sprawdzane tylko za pomocą komputera i wszystko było prawidłowo, ale to żadne sprawdzanie trzeba je wyciągnąć, nie wiem kto w Warszawie lub okolicach jest to w stanie mi dobrze sprawdzić i nie naciągnąć... może kogoś polecicie ?
To co opisałeś ze po 10min chrobota----100 procent rozrząd ,pewnie lewy napinacz nie trzyma ,z niego spływa szybciej olej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga