Zacznij od kabelków miedzy drzwiami a słupkiem.
Taki objaw jest jak przewód podający zasilanie po zapłonie na drzwi zgnije lub się przetrze.
Szyba kierowcy
a jeśli u mnie w lewych drzwiach nagle zniknęło podświetlanie progów, panel sterowaniem szyb całkowicie umarł, regulacja lusterek nie żyje, blokada centralna drzwi także nie działa - czy to moduł ? Czy może też kwestia zasilania ?
Dodam jeszcze że MINI VAG nie komunikuje się z modułem tych drzwi a z pozostałymi modułami drzwi się łączy - dziwne trochę to.
Jeśli kupię używany moduł o tych samych numerach , to wymaga on kodowania
???
Ok zadziałało.
Rozebrałem boczek, wypiąłem kostki z modułu i z progu, przedzwoniłem przewody zasilające - prąd był ok , przewody całe. Wtyczki wróciły do modułu i okazało się, że wszystko zaczęło działać.
Widocznie coś gdzieś się "zastało", bo same styki wyglądają jak nowe.
Niemniej cieszę się jak dziecko
Dodam jeszcze że MINI VAG nie komunikuje się z modułem tych drzwi a z pozostałymi modułami drzwi się łączy - dziwne trochę to.
Jeśli kupię używany moduł o tych samych numerach , to wymaga on kodowania

Ok zadziałało.
Rozebrałem boczek, wypiąłem kostki z modułu i z progu, przedzwoniłem przewody zasilające - prąd był ok , przewody całe. Wtyczki wróciły do modułu i okazało się, że wszystko zaczęło działać.
Widocznie coś gdzieś się "zastało", bo same styki wyglądają jak nowe.
Niemniej cieszę się jak dziecko

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Problem wróci. Wypięcie i wpięcie wtyki to nie naprawa ...gre8 pisze:
...
Rozebrałem boczek, wypiąłem kostki z modułu i z progu, przedzwoniłem przewody zasilające - prąd był ok , przewody całe. Wtyczki wróciły do modułu i okazało się, że wszystko zaczęło działać.
Widocznie coś gdzieś się "zastało", bo same styki wyglądają jak nowe.
Niemniej cieszę się jak dziecko
jak wróci to znowu zrobię to samo , nie widzę problemu.carlos777 pisze: Problem wróci. Wypięcie i wpięcie wtyki to nie naprawa ...
a na serwisie takie wypięcie i wpięcie liczą jako naprawę - uwierz ... i trzeba za taką naprawę , którą nazywasz "nie naprawą" zapłacić


Reasumując, polecam w razie usterki zajrzeć tam samemu w miarę możliwości.