Witam serdecznie
Od pewnego czasu rozpoczęły się problemy z zawieszeniem w moim allroad c5 z 2003r.
Auto ma na koncie wymianę dwóch miechów (prawy przód, prawy tył) na regenerowane w serwisie LIMAK około rok temu, lewa strona ma przynajmniej 4 lata.
Od około miesiąca zauważyłem, że sprężarka (wymieniona dwa lata temu na nową) załącza się na każdym postoju, kiedy auto stoi działa praktycznie non stop z krótkimi przerwami. Auto nie klękało, wszystkie poziomy wysokości do niedawna działały.
Obecnie samochód nie potrafi się wznieść wyżej niż na drugi poziom, wręcz ledwo daje radę na drugi. Z zewnątrz można stwierdzić, że problem jest z przodem, tył utrzymuje odpowiednią wysokość. Przy próbie unoszenia wyskakuje błąd zawieszenia. Przy postoju na nierównościach, przód potrafi opaść poniżej poziomu 1.
Poniżej wyniki z badania:
01400 - układ regulacji poziomu pojazdu, poniżej dolnego dopuszczalnego progu regulacji, nieciągły
01577 - odłączenie, za wysoka temperatura, brak objawu, nieciągły
01772 - czujnik ciśnienia regulacji poziomu, przewód sygnałowy, sygnał nieprawidłowy, nieciągły
Dodatkowo wczoraj - pierwszy raz, pojawił się wraz z sygnałem dźwiękowym na desce rozdzielczej błąd poziomowania świateł. Pojawił się tylko raz, nie wiem czy ma związek. Ostatnio miała miejsce również wymiana wahacza - prawy przód, banan.
Proszę o pomoc w diagnozie problemu, mechanik twierdzi, że należy zacząć od czujnika ciśnienia regulacji poziomu.
Allroad błędy zawieszenia pomoc w diagnozie
Ogólnie czujniki poziomowania zawieszenia lewy przód i lewy tył odpowiedzialne są również za poziomowanie demonów sprawdź czy po wymianie wahacza czujnik jest odpowiednio zamontowany mógł się przesunąć na wahaczu stąd te błędne dcxyty wysokości zawieszenia z przodu co do kompresora jak nie może nabić powietrza to albo gdzieś jest duża nieszczelność albo kompresor już wypluty sprawdź szczelności na rozdzielaczu t gdzie węże wszystkie wchodzą u mnie jeden puszczał powietrze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga