Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Sprawdzenie logów sondy lambdy - 2.7 bi-turbo V6

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PowerV6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 lip 2017, 21:05
Lokalizacja: Rz-ów

Sprawdzenie logów sondy lambdy - 2.7 bi-turbo V6

Post autor: PowerV6 » 27 cze 2018, 13:44

Witam, Czy napięcie lambdy na poniższym filmie jest ok ? Czuć dosyć benzyna z wydechu

Grupa 026
Grupa 027-033

Silnik 2.7 Bi-Turbo [/fade]

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 27 cze 2018, 21:01

Wygląda ok. Przynajmniej na filmiku.

Awatar użytkownika
PowerV6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 lip 2017, 21:05
Lokalizacja: Rz-ów

Post autor: PowerV6 » 28 cze 2018, 12:02

A nie ma być od 0.1 do 0.9 ?[/code]

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 29 cze 2018, 11:41

teoretycznie od 0V do 1V :)
W praktyce zazwyczaj na wolnych od 0.3 do 0.7, przy bucie okolice 0.8. Jak zrobisz log, nie filmik, to zobaczysz w innych BiT dla porównania

Awatar użytkownika
PowerV6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 lip 2017, 21:05
Lokalizacja: Rz-ów

Post autor: PowerV6 » 01 lip 2018, 14:26

Tutaj log 032:

032

002-033

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 01 lip 2018, 15:51

No to przy bucie nie jest dobrze. Autko miało jakiegoś chipa? LPG jest?

Awatar użytkownika
PowerV6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 lip 2017, 21:05
Lokalizacja: Rz-ów

Post autor: PowerV6 » 01 lip 2018, 17:09

320 km, bez lpg.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 01 lip 2018, 20:33

Seryjne wtryski pb? Zrób reszte logów, 115+118, 003+020+021, 002+112, widzę jakies przeładowanie w ok 3 tyś, do tego dość ubogo jak na podniesioną moc.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
PowerV6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 lip 2017, 21:05
Lokalizacja: Rz-ów

Post autor: PowerV6 » 01 lip 2018, 21:02

Auto to S4 B5 ( napisałem tu bo takie sami silniki jak w a6 )

115-118

090-093

002-033

003-020

032

Dodam że na dniach będę turbo regenerował bo lewa strona jest mokry wąż idący od turbo do IC i słychać jak turbo świszczy, drugie turbo suche.

S4 po programie na 320 , tutaj wykres:

Wykres

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 01 lip 2018, 21:55

No i nie zaniepokoił CIę ten wielbład jednogarbny na wykresie? W logu też przeładowuje w tym zakresie obr., podejrzewam że juz w serii coś niedomagało ze sterowaniem turbin i nalezało to ogarnać a nie robić program na siłe.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 02 lip 2018, 09:22

Trzeba naprawić autko ;)

Awatar użytkownika
PowerV6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 lip 2017, 21:05
Lokalizacja: Rz-ów

Post autor: PowerV6 » 02 lip 2018, 15:27

Kupiłem już takie auto po programie, wykres mam od gościa. Zregeneruje turbiny i sprawdzę podciśnienie i chyba kupie zawór n75 ( bo nie wiem jak go sprawdzić czy działa )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja