
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Masz strasznie zapieczone wtryski (zwłaszcza 4-6, czyli od strony kierowcy). Jeśli tankujesz dobre paliwo, to przyczyna leży w regenerowanych wtryskach. Możesz spróbować je przeczyścić. Kup dwie puszki (2x 0,5L) Liqui Moly Diesel Spulung 2666 i pierwszą wlej do baku, gdy zapali się rezerwa (może być nawet połowa rezerwy) i wyjedź to prawie do końca (w miarę rozsądku
). Później zatankuj do pełna i wlej drugą. Po wyjechaniu tego sprawdź korekty w grupach 72-77. Jeśli spadną, to jest szansa, że będzie dobrze.

mat1324, dzięki za zainteresowanie tematem. Myslisz ze praca silnika z filmiku może byc spowodowana właśnie zapieczonymi wtryskami?? Paliwo zawsze leje na znanych stacjach jak BP SHELL MOYA LOTOS zazwyczaj to lepsze na stacjach Auchan czy tylu No name nie tankuje. od poczatku te wtryski mi się jaks nie podobały.. ale tak to jest jak człowiek chce zaoszczędzic parę groszy (regenerowane wtryski 4900 ,nowe 6000) a potem sie denerwuje i placi 3x tyle... cale zycie to nauka.. mam okazje kupic wtryski sprawdzone na stole z malym przebiegiem te poprawione z koncówką BD. Sprzedawca chce 2 tys. zastanawiam się nad nimi. ktos jeszcze polecał wlać olej 2t na bak 0.5l w sumie można poeksperymentowac i tak juz nie mam za wiele do stracenia.. boje się ze przy takim klepaniu silnik a właściwie tłoki dostają mocno do tyłku...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Widzisz, mam prawie to samo. Tylko jak temp. na zewnątrz w granicach 10-20 stopni i dopoki nie depne gwałtownie do 2500obr. wtedy ustaje. Co ciekawe na luzie moge gazowac i dalej klepie, tylko przy gwaltownym obciazeniu na biegu ustaje lub jak silnik sie rozgrzeje. Rozrzad nowy, wtryski fabrycznie nowe (30tys km). Co ciekawe miałem kiedys dodatkowo cykanie zaworów (ustapowalo klekotanie a pojawial sie nowy dziek) ale po wymianie zaworu zwrotnego przelewowego dzwiek cykanie ustąpił.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Jak wymieniłem wtryski to nie mogły mi sie korekty ułożyć: tylko pierwszy cylinder (blok 072) miał jakies wartości (-14;-8;0) a reszta (72,73,74,75,76) przez 20tyś km nic, same zera. W styczniu nasilający dzwiek zaworów/cykanie spowodował ze wymienialem zawór przelewowy w ciemno (wezyki przelewowe byly bardzo miekkie, a przeciez tam powinno byc okolo 10bar) i co ciekawe nic sie od razu nie zmienilo. Dopiero po kilku tys km zauważyłem, że korekty na wszystkich cylindrach ruszyły, a dźwięk cykania ustapil calkiem!
Ale z dźwiękiem twardej pracy juz nie mam pomysłów jak sobie poradzić. Z auta jestem zadowolony bardzo, ale to bedzie ostatni diesel w moim garazu:/
Ale z dźwiękiem twardej pracy juz nie mam pomysłów jak sobie poradzić. Z auta jestem zadowolony bardzo, ale to bedzie ostatni diesel w moim garazu:/