Mój problem objawia się następująco. Codziennie rano, na zimnym silniku, samochód przez ok 10 do 15 sekund faluje obrotami (obrotomierz jednak nie reaguje i utrzymuje stałe wartosci, tylko słychać taką pracę jak przy falowaniu). Potem nagle wszystko ustaje i auto działa super. Na kompie żadnych błędów. Wymieniałem ostatnio wtryski LPG i na komputerze LPG wyszły problemy z podciśnieniem. Wyszło, że jest ciut za wysokie. Przewody podciśnienia sprawdzone i wyglądają na szczelne. Czy może być powodem jakiś zawór podciśnienia, i gdzie go szukać oraz jak sprawdzić?
Żadnych dodatkowych dźwięków, objawów, niż to dziwaczne falowanie nie zauważyłem. Auto nie ma przepału, dobrze się zbiera, ogólnie po tych kilkunastu sekundach jedzie bardzo dobrze.
[ BDW 2.4 177 KM] Problem z podciśnieniem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Jak masz dostęp do softu LPG to po prostu sprawdź podcisnienie na wolnych. Nieszczelności podwyższają podciśnienie. Kompresor w dłoń i sprawdzać. Są też inne metody np. Plak-iem czy papierosem ale są mniej dokładne. Z drugiej strony pierwsze słyszę żeby komp LPG wyrzucam błąd za niskiego podciśnienia.