Regeneracja maglownicy
Pompę wymieniłem bo moja ori padła. Wymieniłem na tą od c6 bo ma wyższe ciśnienie (130 barów zamiast 120 barów) oraz kierowałem się tym, że można te pompy dostać nawet z 2010 rocznika. Mój brat kupił taką pompę z 2013 nówkę, nieużywaną, a ja kupiłem używkę z 2008 lub 2007 z tego co pamiętam z bardzo małym nalotem. W jednym z tematów tutaj, gdzie frugo1 podawał patent z pompą od a6 c6 podałem jeszcze inne numery pomp, które powinny również pasować do naszych, i ta która zaczyna się od liczy 8 ona ma bodajże 131 barów ciśnienie i można kupić naprawdę młodą sztukę.
Co do maglownicy to wymieniłem na nową bo nie ufam regenerowanym częściom. Kolejny plus że to było tańsze od regeneracji. Kolejny powód że kierownica słabo mi odbijała i auto przy wyższych prędkościach było podatne na podmuch wiatru. Co do samej maglownicy zdjęcia wkleiłem post wcześniej. Po za tym zero różnic a kierownica chodzi bardzo lekko, w dodatku nie mam stuków od magla. Co do regeneracji to nie wiadomo czy zrobią to dobrze, czy czegoś nie spi..........ą. Ja wsadzałem 3-razy regenerowaną pompę wspomagania i już kolejny raz tego błędu nie popełnię z innymi częściami. Tylko ori używka lub nówka dobrej klasy zamiennik.
Kończąc powiem tak, nawet jak wytrzyma ta maglownica 2-4 lata, to ponownie wsadzę nówkę gt-bergmanna jak będzie dostępny jeszcze. Wspomaganie na tym maglu chodzi jak ori z fabryki. Więcej do szczęścia mi nie potrzeba i Tobie też będę polecał wymienić na nówkę.
Update:
Zapomniałem dodać że do maglownicy dostajesz nowe drążki kierownicze (nie mylić z końcówkami), nowe osłonki drążków. Jak dla mnie bardzo opłacalna inwestycja, bo przy regeneracji te elementy osobno musisz dokupić.
Co do maglownicy to wymieniłem na nową bo nie ufam regenerowanym częściom. Kolejny plus że to było tańsze od regeneracji. Kolejny powód że kierownica słabo mi odbijała i auto przy wyższych prędkościach było podatne na podmuch wiatru. Co do samej maglownicy zdjęcia wkleiłem post wcześniej. Po za tym zero różnic a kierownica chodzi bardzo lekko, w dodatku nie mam stuków od magla. Co do regeneracji to nie wiadomo czy zrobią to dobrze, czy czegoś nie spi..........ą. Ja wsadzałem 3-razy regenerowaną pompę wspomagania i już kolejny raz tego błędu nie popełnię z innymi częściami. Tylko ori używka lub nówka dobrej klasy zamiennik.
Kończąc powiem tak, nawet jak wytrzyma ta maglownica 2-4 lata, to ponownie wsadzę nówkę gt-bergmanna jak będzie dostępny jeszcze. Wspomaganie na tym maglu chodzi jak ori z fabryki. Więcej do szczęścia mi nie potrzeba i Tobie też będę polecał wymienić na nówkę.
Update:
Zapomniałem dodać że do maglownicy dostajesz nowe drążki kierownicze (nie mylić z końcówkami), nowe osłonki drążków. Jak dla mnie bardzo opłacalna inwestycja, bo przy regeneracji te elementy osobno musisz dokupić.
Nie masz racji. Wyraźnie u producenta pisze cyt.: "PRZEKŁADNIA JEST NOWA - NIE REGENEROWANA DAJE TO GWARANCJĘ NAJWYŻSZEJ WYTRZYMAŁOŚCI!"repek92 pisze:Te co kupiłeś to też jest regenerowana.. tylko że przez firmę. Nawet jakbyś chciał kupić "nowa" ZF to też jest to regenerowana.
Więc na jakiej podstawie twierdzisz że jest to przekładnia regenerowana?
Update:
Jeszcze dodatkowe informacje, które podaje producent:
Parametry:
Stan przedmiotu - fabrycznie nowy, nigdy nie używany, nieuszkodzony
z kierownicą po lewej stronie
hydrauliczny
Ograniczenia producenta : KOYO
Ograniczenia producenta : ZF
dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
do pojazdów bez amortyzatora układu kierowniczego
Także dla mnie jest to funkiel nówka maglownica a nie regenerowana.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga