[AML 2.4 165 KM] Logi sond do oceny
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
[AML 2.4 165 KM] Logi sond do oceny
dynamiczny http://vaglogi.pl/log-000_033_036_0uQO7.html
statyczny http://vaglogi.pl/log-000_033_036_X1FRY.html
Sondy przed i za katami. Wydaje mi się że sonda B1S2 coś nie tak.
statyczny http://vaglogi.pl/log-000_033_036_X1FRY.html
Sondy przed i za katami. Wydaje mi się że sonda B1S2 coś nie tak.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Nie umiem ocenić sondy za katem, ale nie mają one zbyt wiele do gadadnia, poza tym że oceniają sprawność kata.
Natomiast jeśli log dynamiczny jest dynamicznym to wskazania sond S1 nie są prawidłowe i wskazują na jakąś niesprawność auta.
"For post-catalytic converter oxygen sensors used for fuel control:
Post-cat oxygen sensors, when good, feature a steady voltage usually between 500 to 700 mV. If it zigzags, the catalytic converter is highly suspect.
On some vehicles the rear sensor does have some effect on fuel control. For our purposes, it’s just good to know that when testing the sensor, the voltage should go up when the fuel mixture is rich and should go down when it is lean. Sadly there is no way of generically knowing what is an optimal post-cat oxygen sensor voltage. It differs by the manufacturer.
Both front and rear oxygen sensors can be tested in the same way:
To make sure the sensor is reacting as it should to rich and lean conditions, simply cause a vacuum leak to make the system lean and use some propane to make the system run rich. You can do all of this by simply pulling out the brake booster hose. After you do this be sure to pump the brakes a couple times after you put everything back together. The sensor should react to rich and lean conditions instantly. If not, you might have a “lazy” sensor that needs to be replaced."
Natomiast jeśli log dynamiczny jest dynamicznym to wskazania sond S1 nie są prawidłowe i wskazują na jakąś niesprawność auta.
"For post-catalytic converter oxygen sensors used for fuel control:
Post-cat oxygen sensors, when good, feature a steady voltage usually between 500 to 700 mV. If it zigzags, the catalytic converter is highly suspect.
On some vehicles the rear sensor does have some effect on fuel control. For our purposes, it’s just good to know that when testing the sensor, the voltage should go up when the fuel mixture is rich and should go down when it is lean. Sadly there is no way of generically knowing what is an optimal post-cat oxygen sensor voltage. It differs by the manufacturer.
Both front and rear oxygen sensors can be tested in the same way:
To make sure the sensor is reacting as it should to rich and lean conditions, simply cause a vacuum leak to make the system lean and use some propane to make the system run rich. You can do all of this by simply pulling out the brake booster hose. After you do this be sure to pump the brakes a couple times after you put everything back together. The sensor should react to rich and lean conditions instantly. If not, you might have a “lazy” sensor that needs to be replaced."
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Dynamiczny był robiony na ciepłym silniku, 3 bieg/1,5tyś obr i pedał w podłogę do 4tyś/obr i koniec loga.
Jak coś to zrobię jeszcze raz logi sond.
Silnik pracuje dobrze ma moc i tylko wywala błędy z sondy S1B2 za katem i świeci się check.
[ Dodano: 2018-06-25, 17:53 ]
Zrobiłem jeszcze raz log statyczny, może ktoś rzuci okiem
http://vaglogi.pl/log-033_036_001_xU8ZqH.html
Jak coś to zrobię jeszcze raz logi sond.
Silnik pracuje dobrze ma moc i tylko wywala błędy z sondy S1B2 za katem i świeci się check.
[ Dodano: 2018-06-25, 17:53 ]
Zrobiłem jeszcze raz log statyczny, może ktoś rzuci okiem
http://vaglogi.pl/log-033_036_001_xU8ZqH.html
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Statyczny zrobić na ciepłym silniku? No mam problem właśnie tylka z tą stroną S1B2 i do tego pojawia się błąd:zwonko pisze:Statyczny 033+032 zrób jeśli już. Skoro błąd S1B2 to błąd sondy pierwszej na banku drugim. I tu to co mówiłem w dynamicznym pewnie powoduje błąd. Raczej masz jakąś nieszczelność znając życie.
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
Wymieniłem wężyki z podciśnienia i nie zauważyłem jakiejś nieszczelności.
Chyba będę musiał rozebrać sporo gratów spod maski że to dokładnie posprawdzać.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Zrobiłem logi stateczne na ciepłym silniku.
Zrobiłem dwa jeden przed skasowaniem błędów i drugi po skasowaniu błędów.
1) Statyczny przed skasowaniem błędów
http://vaglogi.pl/log-032_033_b95T3K.html
2) statyczny po skasowaniu błędów
http://vaglogi.pl/log-032_033_tynP3i.html
Zrobiłem dwa jeden przed skasowaniem błędów i drugi po skasowaniu błędów.
1) Statyczny przed skasowaniem błędów
http://vaglogi.pl/log-032_033_b95T3K.html
2) statyczny po skasowaniu błędów
http://vaglogi.pl/log-032_033_tynP3i.html
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Czy problem z SAI na banku 2 może powodować problem z grzałkami w sondzie? po tej stronie, czyli strona pasażera.zwonko pisze:Sondy działają prawidłowo. Znowu problem z SAI. Zobacz bo moze to przewody do niego są dziurawe.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
No faktycznie nie napisałem
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-00 - -
16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Malfunction in Circuit
P0136 - 35-10 - - - Intermittent
Po wymianie na nowe sondy minęło 1,5roku i problem znów się powtarza.
I nie wiem czy problem leży gdzieś indziej czy po prostu mam pecha i musze zakupić następne sondy.
Sondy które wymieniłem to bosch dedykowane.
Dodatkowo doszedł ten od SAI banku 2, będę sprawdzał czy niema gdzieś jakiejś nieszczelności bo może przeoczyłem cos.
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-00 - -
16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Malfunction in Circuit
P0136 - 35-10 - - - Intermittent
Po wymianie na nowe sondy minęło 1,5roku i problem znów się powtarza.
I nie wiem czy problem leży gdzieś indziej czy po prostu mam pecha i musze zakupić następne sondy.
Sondy które wymieniłem to bosch dedykowane.
Dodatkowo doszedł ten od SAI banku 2, będę sprawdzał czy niema gdzieś jakiejś nieszczelności bo może przeoczyłem cos.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Ciężko powiedzieć... te błedy wyglądają na "elektryczne"... a że są intermittent i nie pojawiają się zawsze to różnie może być. Wiem, że to kolejne dokładanie roboty ale to może kable są problemem... To wszystko jest mierzone przez kompa... moze jakaś wiązka którymi idą przewody sondy i sai dostała po D ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Według oznaczeń uszkodzona jest sonda za katalizatorem po stronie pasażera. Oryginalnie ma ona numer 078 906 265 N[/b i w zamienniku może być to np. BOSCH 0 258 010 073. Można też użyć zestawu naprawczego, który jest tańszy (ok. 50 zł), ale trzeba się trochę pobawić z wtyczką, np. BOSCH 0 258 986 615.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
nr sond mam bo wymieniałem wcześniej 3 szt. Tylko dziwne że za katem padła po 1,5 roku użytkowania.
[ Dodano: 2018-08-14, 21:19 ]
[ Dodano: 2018-08-14, 21:19 ]
Z której to jest strony?zwonko pisze:bład przepływu SAI na banku 2
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga