byłem ostatnio zrobic zbieżność poniewaz zauwazylem ze stare letnie opony mialem starte od srodka,niestesty trafilem do kiepskiego zakladu

Mechanik przy okazji zalecili drażki choc mailem watpliwosci co do jego "wyczuwania drobnych luzow" - dla swietego spokoju kazalem zrobic za jednym zamachem zeby potem nie zwalal na drazki. Problem sie okazal zapieczony stary drazek, gość z racji braku lepszego sprzetu tak walil młotem że cos mi uszkodzil - mianowicie jak juz ostatecznie zamontowal nowe drazki ustawil zbieznosc to w trakcie jazdy (juz powyzej 40km/h) przy kierownicy na wprost pierwsze 3cm krecenia w prawo jest jakby podwójne wspomaganie (właściwie prawie brak oporu) a potem juz normalnie.. i tylko w prawo, w lewo kręci normalmnie, ktos wie co to moze być i jak to naprawic

a moze zna ktos jakiegos speca od przekładni Wrocław lub okolice?
z gory dzieki za sugestie, moze wspolna burza mozgow pozwoli rozwiazac problem
(dodam za wszystkie wahacze wymienilem rowniez)
[ Dodano: 2018-05-30, 12:17 ]
jeszcze pyanie dodatkowe, czy ten MODEL audi a6 C5 Quattro ma cos takiegeo jak servotronic? jak to sprawdzic ?
oraz czy takie objwy moze dawac niejaki czujnik skretu - glupio by bylo regenerowac maglownice gdyby sie okazalo ze to jednak elektronika lub kodowanie... w kazdym razie bledy zadne sie nie wyswietlaja

[ Dodano: 2018-06-01, 12:16 ]
Jeszcze pytanie czy jesli to servotronic tak mowili w salonie Audi po vin ,choc dziwne bo nie odczuwalem specjalnej roznicy na trasie ani na parkingu czy mozna ewentualnie odpiac wtyki I bedzie dzialac jak zwykla wspoma ? czy budowa bardzo sie rozni? moge bez obaw oddac do jakiegos zakladu do regeneracji ? zalezy mi tylko na tym zeby nie bylo tego dziwnego uskoku w pracy
[ Dodano: 2018-06-01, 15:06 ]
usterka wyglada dokladnie tak , tylko ze w AUDI A6 C5 ktos ma jakis pomysl ?