Witam, od jakiego czasu borykam z szarpaniem skrzyni biegów ale od początku, jestem po wymianie silnika z BMK na CCW w styczniu tego roku od tamtej pory w zimę zauważyłem że przy temperaturze znacznie poniżej 0 przeciągało bieg z 1 na 2 które mijało po około 2 min ( uważałem że to normalne po olej gęsty i temp -15) wiosna niebyło żadnych problemów natomiast od kiedy panują upały w PL pojawił się jednorazowło stuki przy redukcji z 6-5 oraz z 2-3 poczym ustało. Od 2 dni jest coraz gorzej mianowicie stuki/przeciągnecia biegów pojawiaja się 2-3 oraz 4-3 i 6-5 niewchodzi w żaden tryb awaryjny nie sa podświetlone biegi obroty w pożądku. Dodam że na zimnym silniku ok natomiast po 5 min zaczyna się problem. Byłem u miechanika który robi dynamiczne wymiany oleju sprawdziliśmy poziom to żekomo były braki więc dolał ok 2 litrów i umówiliśmy sie na czwartek na wymianę, z tym że mam wątpliwości czy do niego jechać na dynamiczą wymianę czy jechać do innego gościa który mówi że dynamiczna to sciema i on robi tylko statycznie. Co robić????? U znajomego podłączyliśmy kompa to wywaliło błędy takie jak:
009783 informacja zwrotna sterownik momentu obrotowego a zbyt duża wartość rezystancji
049408 No comunication with Engine control module SEA zbyt duża wartość rezystancji
049412 No comunication cruise control module zbyt duża wartośc rezystancji
001517 moduł sterowania czujnika holowania j345 otwarty obwód
005658 plug for cylinder 1
005716 pleace check DTC memory of instrument cluster uszkodzony
001025 system EGR pozycja wczesna nie osiągnięta
podpowiedzcie co się z czym je z tymi błedami??? czy ktoś zna jakiś ogarnięty warsztat od skrzyń automatyczny w warmińsko - mazurskim oraz jaką wymianę oleju lepiej wybrać????
[ Dodano: 2018-06-11, 17:07 ]
Byłem dziś znowu na kompie sprawdzić błędy żadnych poważnych błędów nie było ani jedyne co to wszystkie związane z alternatorem czyli słabe ładowanie, czy w związku z tym mogą występować powyższe problemy ze skrzynią czy to nie ma związku??? Dodam że czasami pojawiają się problemy typu że przestanie pokazywać poziom paliwa przez parę godzin lub brak sterowani szybami a nawet nie włącza się radio, w zimę nie miałem podgrzania tylnej szyby.
A6C6 CTip : Dziwna praca skrzyni 6HP19 na rozgrzanym silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 26 sie 2017, 07:48
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Giżycko
Jak był dolewamy to nadmiar wypłyną był czarny więc 100%wymiana na dniach.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2018, 17:34 przez hnd1, łącznie zmieniany 1 raz.