Przekaźnik sterownika tiptronic
Przekaźnik sterownika tiptronic
Witam. Pytanię kieruję do fachowców czy wiecie który przekaźnik odpowiada za dostarczenie napięcia do sterownika skrzyni 6hp19? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Mat1324 Bardzo Ci dziękuję a wiesz gdzie znajduję się ten od przepływki i wstecznego? I jeszcze dziwna sprawa bo na tym bezpieczniku 10 mam bardzo niskie napięcie dochodzące rzendu 2 voltów co może być nie tak? Silnik nie odpala i ecu nie widzi wybieraka w jakiej jest pozycji pewnie dlatego nie moze odpalić. Auto stało miesiąc w suchym dobrze wentylowanym garażu i czekało na wymianę nastawnika. Poszedłem odpalić żeby sobie pochodził a tu parking brake malfunction i brak połączenia ze sterem tipa :shock: Czyszczę wszystkie wiązki i sprawdzam po kolei ale to trochę zajmie. Czy jest możliwe ,że sterownik piardł? Adela jeździła jak marzenie zero probÄşemów ze skrzynią nawet nie wiadomo było kiedy biegi przerzuca tak ładnie wchodziły i nigdy przedtem nie było problemów. Ma najechane 170kk i przebieg orginalny auto norweskei z pełną dokumentacją potwierdzoną w tutejszym Statensvegvesen. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Ok. Super, dzięki.
[ Dodano: 2018-06-10, 20:39 ]
Sprawdzałem napięcie teraz i wychodzi 0,6 V na bezpieczniku 10 reszta po 12V mało tego aku dobre sprawdzane naładowane a na fisie komunikat że słaba bateria? Ręce opadają i mam załamkę. Skąd biegnie zasilanie do sterownika skrzyni na ten bezpiecznik 10 czerwono-różowy przewód,wiesz może?Parking brake malfunction zaciski chodzą przewody całe czyżby sterownik siadł? I czy może on powodować spadek napięci na zasilanie stera od skrzyni? Pozatym doszedł błąd ABS . Postaram sie jutro wrzucić wszystkie błędy jakie się pojawiły. Za udzielenie pomocy jestem nawet w stanie zrekompensować sie finansowo w jakiś ustalony sposób. Potrzebóje samochód a tu lipa.
[ Dodano: 2018-06-10, 20:39 ]
Sprawdzałem napięcie teraz i wychodzi 0,6 V na bezpieczniku 10 reszta po 12V mało tego aku dobre sprawdzane naładowane a na fisie komunikat że słaba bateria? Ręce opadają i mam załamkę. Skąd biegnie zasilanie do sterownika skrzyni na ten bezpiecznik 10 czerwono-różowy przewód,wiesz może?Parking brake malfunction zaciski chodzą przewody całe czyżby sterownik siadł? I czy może on powodować spadek napięci na zasilanie stera od skrzyni? Pozatym doszedł błąd ABS . Postaram sie jutro wrzucić wszystkie błędy jakie się pojawiły. Za udzielenie pomocy jestem nawet w stanie zrekompensować sie finansowo w jakiś ustalony sposób. Potrzebóje samochód a tu lipa.
Ale on przecież idzie przez bezpiecznik 10A to musi być zasilanie na nim . Wszystkie mierzyłem w tej skrzynce i mają po 12V tylko ten ma 0,6Vto raczej za mało dla sterownika? I wszystkie mierzyłem na włączonym zapłonie. Chodzi o przewód który idzie do bezpiecznika nr 10 skąd on idzie bo drugi czerwony idzie do sterownika. Może wiesz skąd można ściągnąć schemat instalacji elekt.do c6?
Byłem zerknąć jest tam gruby czerwony przewód przykręcony to jest stały plus. Przewody od bezpiecznika idą w jednej wiąsce do komory silnika żaden nie jest bezpośrednio połączony ze stałym plusem i teraz skoro czerwono-różowy idzie do skrzyni to z czym łączy się czerwony bo już głupi jestem naprawdę. Coś kradnie prąd z tego przewodu albo jestprzerwany jak to sprawdzić? Błagam o pomoc


