Witam,
potrzebuje kogoś kto miał już taki przypadek.
Kupiłem audi A6 1999r 193km 2.8l Benzyna.
Po wymianie Oleju w skrzyni biegów skrzynia zaczeła odwalać cyrki.
Z taczać się z górki, oraz pod czas ruszania na skrzyżowaniu na 1 biegu start był możliwy tylko i z piskiem opon, oraz podczas puszczani hamulca nie rusza dopiero po otrzymaniu gazu.
Byłem w wasztacie VW, podłączyli się bez pośrednio do skrzyni i powiedzieli ,że sterownik skrzyni biegów jest do regeneracji, spoko. parę dni temu wysłałem do firmy ,która się zajmuje w naprawie multitronic. Otrzymałem po 2 dniach sterownik z listem ,że sterownik jest sprawny.
Więc co zostaje.. ?
Mieszkam za granicą a auto jest w Polsce u wujka.
Audi A6 1999r Multitronic szaleje
Audi A6 1999r Multitronic szaleje
Ostatnio zmieniony 06 cze 2018, 17:00 przez venaa6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przeważnie tak się dzieje, gdy zostanie zalany tani zamiennik, który nie trzyma odpowiedniego ciśnienia i skrzynia wtedy szaleje.
[ Dodano: 2018-06-06, 17:05 ]
Do multitronika trzeba wlewać tylko olej z ASO, ponieważ na innych przeważnie są cyrki
. Sam napisałeś, że zaczęło się to dziać po wymianie oleju.
[ Dodano: 2018-06-06, 17:05 ]
Do multitronika trzeba wlewać tylko olej z ASO, ponieważ na innych przeważnie są cyrki

Dobra kontaktowałem się z wujkiem, olej był wlewany producenta. Do tego ten sterownik jest sprawny i nie jest sprawny bo w firmie,która odesłała go powiedziała ,że jest sprawny ale ten sterownik przed wymiana oleju chodził na jakiś tam ustawieniach i po wlaniu nowego oleju zwariował i zresetował stare ustawienia. Teraz aby to zrobic [PRAWDOPODOBNIE] trzeba zrobic adaptacjie skrzyni tzw. sterownika. Problem lezy w tym ,ze w żadnym warsztacie nie mogą się podłaczyć do skrzyni biegów. Leczy czy to pomoże w 100% NIE WIEM. 
