Witam! Mam taki problem iż zmieniałem baterie w pilocie i rozkodował mi się pilot co skutkuje tym że nie mogę dostać się do samochodu co gorsze, ktoś usuną zamek w drzwiach kierowcy lub wstawił drzwi anglika po prostu mam cztery takie same klamki nic pod nimi nie ma.
Jakie mam opcje żeby dostać się do auta kluczem mogę otworzyć bagażnik - buda sedan
[ Dodano: 2018-05-27, 11:34 ]
Halo, pomoże ktoś coś?
Rozkodowany pilot
Rozkodowany pilot
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tomeq, łącznie zmieniany 1 raz.
Już pisałem czym może to być powodowane. Wkleję też tutaj może innym pomoże.
Czasem kluczyk działał, czasem gubił ustawienia, czasem działał i po kilku minutach przestawał. W module komfortu jest taka pionowa biała płytka, która robi za dekoder sygnału z kluczyka. Na ostatnim pinie leci do procesora siano z eteru, a jak naciśniesz przycisk w kluczyku to na oscyloskopie widać rozsądny sygnał. Tak powinno być, ale u mnie tego nie było. Umarł układzik, który pracuje jako dekoder. Nie do kupienia. Za to można kupić coś co się nazywa RFM83C-433S (zasilana 5V) koszt około 10zł. Częstotliwość pracy kluczyka 433, 4 MHz. Sprawdzone z kwarcu i układu nadajnika wewnątrz kluczyka. Po zamontowaniu w module komfortu zamiast starej płytki, wszystko śmiga prawidłowo. Podłączenie od lewej: ANTENA, GND, Shutdown zwarty do GND - (inaczej nie działa), VCC - 5V, DATA, GND. W oryginalnej płytce w module komfortu ANT, GND, GND, GND, Shutdown, VCC (5V), DATA. Pobór prądu nowej płytki w czasie pracy 4mA więc praktycznie żaden.
Pozdrawiam
Czasem kluczyk działał, czasem gubił ustawienia, czasem działał i po kilku minutach przestawał. W module komfortu jest taka pionowa biała płytka, która robi za dekoder sygnału z kluczyka. Na ostatnim pinie leci do procesora siano z eteru, a jak naciśniesz przycisk w kluczyku to na oscyloskopie widać rozsądny sygnał. Tak powinno być, ale u mnie tego nie było. Umarł układzik, który pracuje jako dekoder. Nie do kupienia. Za to można kupić coś co się nazywa RFM83C-433S (zasilana 5V) koszt około 10zł. Częstotliwość pracy kluczyka 433, 4 MHz. Sprawdzone z kwarcu i układu nadajnika wewnątrz kluczyka. Po zamontowaniu w module komfortu zamiast starej płytki, wszystko śmiga prawidłowo. Podłączenie od lewej: ANTENA, GND, Shutdown zwarty do GND - (inaczej nie działa), VCC - 5V, DATA, GND. W oryginalnej płytce w module komfortu ANT, GND, GND, GND, Shutdown, VCC (5V), DATA. Pobór prądu nowej płytki w czasie pracy 4mA więc praktycznie żaden.
Pozdrawiam