Przy oryginalnej kamerze lub nieoryginalnej dobrze podpiętej, po włączeniu przednich pdc tył z kamerą też się wlaczy.maciekpkow pisze:Po wciśnięciu przycisku od przednich czujników nie będzie widoku z kamery.
[A6 C6] Montaż ori kamery cofania+TV
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:18
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ljungby
To ok,bo jestem w trakcie zbierania gratów do kamery i najlepiej zdjąć od razu ze wszystkich.
Mam ster parka który podejdzie - 4l0910283c ale muszę zmienić gatka bo mam 4f0... i prawdopodobnie jeszcze sterownik mmi i tu mam pytanie,nie mogę go namierzyć gdzie on się znajduje. Zdjąłem schowek pasażera i znalazłem tylko moduł mocy-4f0907720a i moduł gataway-4f0907468m po lewej u góry nie ma nic.
VCDS nie wyszukuje modułu o numerach np.4E0035729 .Już zgłupiałem.
Mam ster parka który podejdzie - 4l0910283c ale muszę zmienić gatka bo mam 4f0... i prawdopodobnie jeszcze sterownik mmi i tu mam pytanie,nie mogę go namierzyć gdzie on się znajduje. Zdjąłem schowek pasażera i znalazłem tylko moduł mocy-4f0907720a i moduł gataway-4f0907468m po lewej u góry nie ma nic.
VCDS nie wyszukuje modułu o numerach np.4E0035729 .Już zgłupiałem.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2018, 06:45 przez jarecki01, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Moje auto: 100 C4
- Lokalizacja: Limanowa
Masz mmi 3g. Nie musisz dokladac wejscia fbus bo powinno juz tam byc. Gatka raczej na 100% nie bedziesz musial zmieniac bo masz liftowego.
Najlepiej niech sie ktos wypowie co zakladal kamere do 3g
Ja zakladalem do 2g i wyglada troche inaczej.
Najlepiej niech sie ktos wypowie co zakladal kamere do 3g
Ja zakladalem do 2g i wyglada troche inaczej.
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:18
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ljungby
Ogólnie mam auto z mmi 3g basic po lifcie ,ale jest tak ubogie wyposażenie jak to w Szwecji.
Musiałem wymienić centralkę mmi bo nie było navi ani bluetotha. Trafił się z allroada i teraz nie pokazuje grafiki parkowania.,opcja na wyświetlaczu jest wyszarzona
Kodowanie: 0221016
Kod serwisu: WSC 02323 785 00200
VCID: 2A5A3A3485FF281197-807E
Znaleziono 1 blad:
01315 - Sterownik skrzyni biegów
004 - Brak sygna³u / brak komunikacji
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 01100100
Priorytet bledu: 4
Czestosc bledu: 2
Wew.licznik bledów: 110
Czy ten błąd może mieć wpływ ,że nie pokazuje grafiki parktronika? Skrzynia manual.
Musiałem wymienić centralkę mmi bo nie było navi ani bluetotha. Trafił się z allroada i teraz nie pokazuje grafiki parkowania.,opcja na wyświetlaczu jest wyszarzona
Kodowanie: 0221016
Kod serwisu: WSC 02323 785 00200
VCID: 2A5A3A3485FF281197-807E
Znaleziono 1 blad:
01315 - Sterownik skrzyni biegów
004 - Brak sygna³u / brak komunikacji
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 01100100
Priorytet bledu: 4
Czestosc bledu: 2
Wew.licznik bledów: 110
Czy ten błąd może mieć wpływ ,że nie pokazuje grafiki parktronika? Skrzynia manual.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Ogólnie wtyczka 16 pinowa przy braku przednich czujników nie ma jedynie podłączenia przycisku z deski, ponieważ fizycznie go wtedy nie ma. Zaraz podeślę schemat .
[ Dodano: 2018-06-15, 12:05 ]
Według schematu jest to wtyczka T16a i naliczyłem, że wykorzystywane są piny: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 10, 13 i 14. Sam sterownik ma oznaczenie J446.
https://www.dropbox.com/s/x8vrq63vl0hw4 ... 6%20C6.pdf
Przepraszam, że po angielsku, ale nie wszystkie schematy są po polsku .
[ Dodano: 2018-06-15, 12:05 ]
Według schematu jest to wtyczka T16a i naliczyłem, że wykorzystywane są piny: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 10, 13 i 14. Sam sterownik ma oznaczenie J446.
https://www.dropbox.com/s/x8vrq63vl0hw4 ... 6%20C6.pdf
Przepraszam, że po angielsku, ale nie wszystkie schematy są po polsku .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Ogarniasz ten schemat, czy rozpisać?
[ Dodano: 2018-06-15, 12:31 ]
Przy pinie 1 (T16a/1) i 3 (T16a/3) są dodatkowe liczby (odpowiednio 15 i 30), które oznaczają zaciski napięciowe. Zacisk 15 to zasilanie po zapłonie, a zacisk 30 to stały plus. Kolory podane są pod grubością przewodu, np. "rt/gn", czyli według legendy czerwono-zielony.
[ Dodano: 2018-06-15, 12:31 ]
Przy pinie 1 (T16a/1) i 3 (T16a/3) są dodatkowe liczby (odpowiednio 15 i 30), które oznaczają zaciski napięciowe. Zacisk 15 to zasilanie po zapłonie, a zacisk 30 to stały plus. Kolory podane są pod grubością przewodu, np. "rt/gn", czyli według legendy czerwono-zielony.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2018, 12:35 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga