Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] Strasznie szarpie podczas utrzymywnia stał

Silniki wysokoprężne
sebap27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 06 mar 2018, 17:23
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

[ BRE 2.0 140 KM] Strasznie szarpie podczas utrzymywnia stał

Post autor: sebap27 » 30 maja 2018, 23:23

Witam. Moje autko to Audi A6 C6 avant z 2007 roku z silnikiem 2.0 tdi BRE. Mam z nim problem i to duży. Silnik odpala bardzo ładnie ale zaraz potem pojawiają się drgania obrotów silnika co skutkuje drganiami całej karoserii. Po ruszeniu niby jest wszystko w porządku ale gdy na przykład dojeżdżam do skrzyżowania jadąc ze stałą prędkością mając około 1300 - 1400 obrotów zaczyna się masakra, autem zaczyna strasznie szarpać i zamiast jechać to skacze jak żaba. Gdy puszczę gaz to wszystko się uspokaja, gdy zacznę przyśpieszać też jest wszystko w porządku. Gdy jadę za stałą prędkością mając 2000 obrotów też jest wszystko w porządku. Mechanik sprawdził korekcję wtrysków i stwierdził, że są jak nowe. Podłączenie kompa - żadnych błędów nie pokazuje. Macie jakiś pomysł co to może być? Pomóżcie proszę bo już mi ręce opadają....
Ostatnio zmieniony 21 cze 2018, 19:11 przez sebap27, łącznie zmieniany 1 raz.

rafa261
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 cze 2018, 14:00
Lokalizacja: miasteczko śląskie

[ BRE 2.0 140 KM] trzęsienie silnikiem

Post autor: rafa261 » 21 cze 2018, 18:42

Witam mam problem z audi 2.0tdi 2006r mianowicie trzęsienie silnikiem przy jednostajnej prędkości czuć to dość silnie na siedzeniu i lewarku zmiany biegów dodam że nie ma żadnych trzęsień na wolnych obrotach i żadnych falowań obrotów trzęsienie ustępuje gdy dodaje gazu i ujmuje proszę o jakieś podpowiedzi
Rafał

rafa261
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 cze 2018, 14:00
Lokalizacja: miasteczko śląskie

Post autor: rafa261 » 21 cze 2018, 19:00

Poduszki silnika sprawdzałeś
Rafał

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 21 cze 2018, 19:10

Połączyłem tematy, ponieważ dotyczą tego samego <lol> .

slimakok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2018, 19:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: slimakok » 27 cze 2018, 19:29

Witam
dołącze do tematu aczkolwiek trochę inne objawy mianowicie przy nienagrzanym silniku (temperatura ok 75) szarpie autem po czym jak się już nagrzeje to jest w miarę ok lecz ma nieraz szarpnięcie przy obrotach 1600-1800.
Mechanik już się poddał
pompki ponoć ok,
korekta wałków ok,
dwumas wymieniony
poduszki silnika wymienione
komputer nie znalazł żadnych błędów
mapy sprawdzane też ok
poprostu ręce opadają <zalamka>

silnik 2.0 tdi bre

jarek01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: śląsk

Post autor: jarek01 » 30 cze 2018, 23:35

dwumas sie skończył
jarek

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 01 lip 2018, 01:40

jarek01 pisze:dwumas sie skończył
Przecież kolega wyraźnie napisał, że dwumas ma wymieniony.
A co do problemu to jeszcze zawór EGR może powodować takie objawy.

jarek01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: śląsk

Post autor: jarek01 » 01 lip 2018, 10:03

Przeoczyłem, że dwumas wymieniony, sprawdź dobrze wtryski i EGR też może być.
jarek

slimakok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2018, 19:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: slimakok » 01 lip 2018, 19:10

Dokładnie dwumas zmieniony
EGR przeglądnięty i nie wykazuje żadnych wad
Wtryski tak samo
ostatnio mechanik próbował zmniejszyć przelot przy EGR ale cały czas wywalało błąd i zaniechał dalszych prób.
Zastanawiam się jeszcze nad mapami.
:(

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 02 lip 2018, 01:46

slimakok pisze:Dokładnie dwumas zmieniony
EGR przeglądnięty i nie wykazuje żadnych wad
Wtryski tak samo
ostatnio mechanik próbował zmniejszyć przelot przy EGR ale cały czas wywalało błąd i zaniechał dalszych prób.
Zastanawiam się jeszcze nad mapami.
:(
EGR i wtryski jest bardzo ciężko sprawdzić.
A co do zaślepiania zaworu to Twój mechanik szybko się poddał. Otwór w okolicach 6-7mm nie powoduje już występowania błędu.

slimakok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2018, 19:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: slimakok » 03 lip 2018, 14:55

No nie wiem czy się poddał jeszcze sam spróbuje może więcej cierpliwości będę miał
aczkolwiek ręce opadają niby dobrze a nie dobrze
<zalamka>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja