Witam!
To moj pierwszy post na tym forum. Mam moje audi od ponad roku. Wszystko smigalo ok. Ale zaczely sie problemy ze startem silknika rano. Temp powietrza ok 5-8stopni wiec nie powinno byc problemu.
Po przekreceniu kluczyka w stacyjce zauwazylem ze kontrolka od swiec sieci dluzej niz wczesniej (ok 3sek do 5). Czasami wystartuje za pierwszym razem ale po 2 - 3 sekundach krecenia i wtedy tez zadymi trosze z wydechu. Zauwazylem tez ze po takim starcie silnik od razu wskakuje na 1000 obrotow gdzie wczesnie zawsze bylo ponizej.
To samo sie dzieje po drugim rozruchu jak silnik nie wystartuje za pierwszym razem.
Najciekawsze jest to ze jak juz silnik raz wystartuje i powiedzmy zgasze go po ok 10 sec. To wszystko wraca do normy. I staruje jak nowy.
dodam ze dzieje sie to tylko po rano czyli po jakis 12-14 godzinach od zaparkowania auta.
Jak wracam z pracy po 8 godzina to startuje bez problemow.
Czy ma ktos z was doswiadczenie z takimi objawami?
Pozdrawiam
[2.5 TDI 2001] Problem ze startem silnika
[2.5 TDI 2001] Problem ze startem silnika
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2009, 14:32 przez icemetall, łącznie zmieniany 2 razy.
Może są filtry zapaćkane i paliwo nie może wpłynąć. Po tych 14h paliwo jest chlodniejsze, co za tym idzie jego konsystencja jest gęstsza i nie może przepłynąć. Taka moja skromna sugestia :oops:
"O! Dwadzieścia żywych trupów ze mnie szydzi. Cóż za czasy nastały, żeby trupy, miast na cmentarzu leżeć, ludzi nachodziły."
Achaja, Tom I
Achaja, Tom I
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 233
- Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
- Lokalizacja: gdynia chylonia
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Robisz tak:
- zdejmujesz kapturek od świecy
- podłączasz jakiś kabel pod + do aku
- następnie drugim końcem kabla dotykasz świecy, jak będzie widoczne iskrzenie to świeca jest ok
Jeśli, źle napisałem to niech ktoś mnie poprawi
- zdejmujesz kapturek od świecy
- podłączasz jakiś kabel pod + do aku
- następnie drugim końcem kabla dotykasz świecy, jak będzie widoczne iskrzenie to świeca jest ok
Jeśli, źle napisałem to niech ktoś mnie poprawi
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk