Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Błąd ESP, Problem z lampami, problem z Akumulatorem

Elektryka
ODPOWIEDZ
Wojteg01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska

Błąd ESP, Problem z lampami, problem z Akumulatorem

Post autor: Wojteg01 » 30 kwie 2018, 23:56

Czołem panowie, mam troszkę problemów ze swoją C6. Może zacznę od początku. Nie mogę połączyć się z modułem 61 z aku, ani go zakodować ani nic zrobić. Wymieniłem moduł w bagażniku... nadal to samo. Poziom aku 0%, auto normalnie odpala. 2 rzeczą jest problem z prawą lampą, podczas włączenia xenonów z ledami, led przygasa na 50%(tak jak powinien) lecz zaraz po chwili jest błysk i led pali się na 100% przy czym jest błąd spalonej żarówki na FISIE. Przetwornica zmieniona, nadal to samo... Sporo czytałem na ten temat, myślicie że moje problemy może stwarzać regulator napięcia na alternatorze? Byłem już u dwóch mechaników i odrzucili tą opcję, ale ja cały czas się nią interesuję. PS. dzisiaj po włączeniu świateł na postoju xenon+led palił się tylko xenon, dopiero po wyłączeniu i włączeniu ponownie auta działa poprawie. Dodam również że po różnym czasie jazdy zapala mi się błąd esp. Po ponownym uruchomieniu silnika znika(nie zawsze). Panowie, ręce mi już opadają, co to może być, regulator? Nie chcę wydać znów pieniędzy i nie widzieć żadnego efektu. Pozdrawiam i życzę miłej majówki! :3
Pozdro Wojtegg

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 01 maja 2018, 10:10

co miałeś robione w aucie ? jak masz Ledy to wszystko było wymieniane bord itp.. czy podłączone na krotko.moduł akumulatora komunikuje się po can by trza było sprawdzić magistrale can l i h
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Wojteg01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Wojteg01 » 01 maja 2018, 19:41

W aucie był robiony lifting, tzn Przód lampy poliftowe i tył lampy poliftowe(Klapa, zderzak) przez poprzedniego właściciela w serwisie... Dopiero teraz nie dawno jest problem z tą "spaloną żarówką" i kupiłem kabelek i wykryłem tamte błędy i problem z modułem 61... Ogarnę to sam? Czy mam znów szukać pomocy po elektrykach? Planuje jutro zapytać się na BOSCH SERWIS zobaczymy co powiedzą.
Pozdro Wojtegg

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 01 maja 2018, 19:46

Mmi miałeś też przerabiane na 3g
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Wojteg01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Wojteg01 » 02 maja 2018, 11:08

Nie, mmi mam 2g high fabrycznie z navi. Tylko wizualny lifting.

[ Dodano: 2018-05-02, 11:08 ]
Czy to może być ten regulator? Czy raczej to wykluczyć? Wszystko działało i teraz lampy zaczynają wariowac no i ten aku. Poprzedni właściciel wymieniał go pol roku temu. Nówka była wstawiana a pokazuje 0%. Możliwe że jakiś bezpiecznik poszedł czy coś? Próbowałem na swoim kablu sie połączyć z aku, bezskutecznie tak samo mechanik, drugim też bezskutecznie.
Pozdro Wojtegg

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 03 maja 2018, 07:55

Moze byc alternator . A sparawdzałes wiazke do sterownika akumulatora ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Wojteg01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Wojteg01 » 22 maja 2018, 18:02

Przyjrzę się jeszcze dzisiaj. Przy hamulcach mam taki błąd 00526 - Przełącznik świateł hamowania (F), czy to jest czujnik stopu? Pewnie on jest przyczyną błędu esp. Jak robi scan na hamulcach od razu wyskakuje błąd ESP. Właśnie tak myślę że jak z układem akumulatorów nie może się połączyć żaden z modułów(silnik,drzwi,klimatyzacja) to może mam gdzieś kabel uszkodzony?

[ Dodano: 2018-05-05, 11:32 ]
Nie widzę gdzieś przedartych kabli, wszystko wydaje się w porządku.

[ Dodano: 2018-05-22, 18:02 ]
Macie może jeszcze jakieś pomysły? ESP to najprawdopodobniej czujnik stopu który już zamówiłem z ASO (60zł), zostały lampy i problem z akumulatorem.
Pozdro Wojtegg

kera99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2013, 12:51
Lokalizacja: EDINBURGH

Post autor: kera99 » 30 maja 2018, 02:10

sprawdzałeś napięcia ładowania ?
jakie masz na alternatorze a jakie na akumulatorze ?
zwróć uwagę czy masz przygrzaną czerwoną zaślepkę dodatniego bieguna pod maską

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja