Szacun za szczerość inni sprzedają jak coś juz nie działa i pisza igła tak na marginesie jeżdziłeś na sprżynach jest różnica??wojtas199012 pisze:
... rozważam sprzedać autko zanim się zacznie psuć albo wymienić to zawieszenie...
Zmiana zawieszenia z pneumatycznego na zwykłe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 05 sty 2017, 07:40
- Lokalizacja: Bochnia
No wiesz lepiej się jeździ jak przed sobą ma się 190 tys a nie 500 hehe130TDI pisze:Większość myśli, że ma na budziku magiczne 190 tys. a w rzeczywistości jest to 400-500 tys. km
Z pół roku temu widziałem A6 do sprzedania - polift 3.0 TDI z przebiegiem 680 tys. km
Ale przez te wypowiedzi o przebiegach mojej audi podniosło się EGO
[ Dodano: 2017-01-07, 16:43 ]
Ze mnie żaden handlarz by nie był bo nie potrafił bym żyć z myślą ze komuś wciskam mine...amisz pisze: Szacun za szczerość inni sprzedają jak coś juz nie działa i pisza igła tak na marginesie jeżdziłeś na sprżynach jest różnica??
Szczerze jechałem taką A6 bez pneumatyki ale niewiele(auto znajomego) i jest może jakaś różnica ale takie zwykłe zawieszenie też by mnie satysfakcjonowało
[ Dodano: 2017-01-07, 16:48 ]
Pneumatyka fajna w nowym aucie albo naprawdę z malutkim przebiegiemmat1324 pisze:Przy pneumatyce auto jest bardziej kanapowate, przez co wydaje się wygodniejsze, ale jak jest konkretniejsza dziura, to i tak czuć.
Też nie sprzedałbym auta, które jest niesprawne .
wtedy raczej się nie psują
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 09 mar 2017, 20:49
- Lokalizacja: ORZESZE
czy ktoś juz to przerobił?adrianacik99 pisze:Witam, Panowie znajomy również zastanawia się nad zmianą pneumatyki na zwykłe.
Mam pytanie: czy po usunięciu pneumatyki można wyłączyć VCDS żeby nie było dyskoteki na zegarach?
moje kombi ciagnie dupsko po ziemi. rozjechal sie kompressor i poduszki z tyłu nieszczelne.
Zbieram sie na wymiane na zwykle zawieszenie. czy oprocz wachaczy, spreżyn i amorów cos jeszcze mechanicznie trzeba?
Przewaga dzięki technologi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przy pneumatyce jest inny stabilizator z przodu i z tyłu oraz cztery tylne wahacze (po dwa na stronę). Będziesz zakładał 1BA czy 1BE? Mogę podesłać Ci zestawienie numerów części. Musiałbyś podać mi VIN, a najlepiej wlepkę (może być na PW). Wtedy napiszę Ci co musisz wymienić i na co . Na zawieszenie 1BE jest mniej przerabiania.
temat już prawie zakończony. w moim przypadku koszt wymiany to 350 zł za części.
Macphersony przód pasują bezproblemowo od zwykłego zawieszenia.
z tyłem jest więcej zabawy. Można sobie ułatwić wymieniając cale zawieszenie z sankami oraz wahaczami od wersji ze sprężynami lub zostawić graty od pneumatyki ale wtedy trzeba wypełnić wgłębienie w wahaczach bo pneumatyka siedzi głębiej ok 10cm.
dwie gumy pod sprężynę po 3 cm + 1 cm to za mało, da się jeździć ale ja zdobyłem aluminiowe pręty fi 140 i wys 5 cm + guma 1 cm pod spodem i guma 3 cm nad sprężynę i jest prawie jak oryginał.
dodatkowo trzeba zielonym menu lub kablem VAG usunąć pneumatykę z MMI i zegarów.
MMI nie jest problemem ale z migającymi kontrolkami na zegarach nie mogę sobie za chiny poradzić.
zostało jeszcze wykodowanie tego zawieszenia z innch podzespołów tj. światła, parktronik itd.
ma ktoś jakieś kodowanie do zegarów żeby się tych kontrolek pozbyć?
Macphersony przód pasują bezproblemowo od zwykłego zawieszenia.
z tyłem jest więcej zabawy. Można sobie ułatwić wymieniając cale zawieszenie z sankami oraz wahaczami od wersji ze sprężynami lub zostawić graty od pneumatyki ale wtedy trzeba wypełnić wgłębienie w wahaczach bo pneumatyka siedzi głębiej ok 10cm.
dwie gumy pod sprężynę po 3 cm + 1 cm to za mało, da się jeździć ale ja zdobyłem aluminiowe pręty fi 140 i wys 5 cm + guma 1 cm pod spodem i guma 3 cm nad sprężynę i jest prawie jak oryginał.
dodatkowo trzeba zielonym menu lub kablem VAG usunąć pneumatykę z MMI i zegarów.
MMI nie jest problemem ale z migającymi kontrolkami na zegarach nie mogę sobie za chiny poradzić.
zostało jeszcze wykodowanie tego zawieszenia z innch podzespołów tj. światła, parktronik itd.
ma ktoś jakieś kodowanie do zegarów żeby się tych kontrolek pozbyć?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2018, 11:45 przez gagi3, łącznie zmieniany 1 raz.
Przewaga dzięki technologi
jestem już 4 miesiąc po przekładce na zwykłe zawieszenie i potwierdzam różnicy niema w jeździe. tak wiec oprócz bajerów z poziomowaniem i ogólnym uznaniem otoczenia ze miałem pneumatykę niczym te zawieszenia się w odczuciu nie różnią.ollyon86 pisze:Moje a6 C6 na polskich drogach z pneumatyką machnęło 230 tyś km i 10 lat(realne),i do tej pory wymieniony był 3 lata temu jeden tylny miech.Felgi lato 18' zima 16'. Komfort na pneumatyce w moim odczuciu taki sam jak w A6 C7 z zwykłym zawieszeniu.
Przewaga dzięki technologi
Wszystko opisałem parę postów wyżej. Kluczem jest przede-wszystkim kreatywny mechanik :PDabus94 pisze:Odgrzeję kotleta, czy ktoras z osob ktora dokonala wymiany juz na zwykla zawieche moglaby mi poradzic dokladnie jak to zrobic? Rowniez w kwesti programowej
Dziekuje slicznie za pomoc.
Przewaga dzięki technologi
Zawieszenie pneumatyczne
Witam
Siadło mi przednie zawieszenie ,mechanik stwierdził dziurę w przednim lewym miechu .
Teraz mam dylemat czy ,zrobić regenerację poduchy.Czy zmienić na tradycyjne ?
Jaką firmę polecacie co regenerują poduchy.
Siadło mi przednie zawieszenie ,mechanik stwierdził dziurę w przednim lewym miechu .
Teraz mam dylemat czy ,zrobić regenerację poduchy.Czy zmienić na tradycyjne ?
Jaką firmę polecacie co regenerują poduchy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga