Witam. Przeglądałem wiele tematów na forum zanim założyłem ten i nie mogę dojść do ładu o co chodzi.
Niedawno wymieniłem ezektor oraz wyczyscylem odme i przepustnice oraz przepływomierz. Wszystko dokładnie wyczyscilem benzyna estrakcyjna. Niestety silnik dostał mula strasznego oraz szarpie przy niakich obrotach i powyzej 2tys. Zaczyna glosno chodzic zbiera sie jak passat 1.9tdi 90km. Nie wiem co robić.
Myślę że to problem katalizatory ponieważ przepustnica i przepływomierz przechodzą adaptacje oraz vag nie wywala żadnych błędów.
Niestety nie jestem pewny a nie chce ich wycinać przed upewnieniem się w 100% kable i świece były wymieniane przed zimą. Przed wymiana ezektora ktory byl zapchanyi czyszceniem odmy bylo wszystko w porzadku. Macie jakies rady ? Z gory dziekuje.
[ Dodano: 2018-04-06, 11:11 ]
Chciałem dodać iż malują obroty na biegu jalowym w granicy 800 do 900 oraz zamulenie przy obrotach od 1000 do 2000 i czasami szarpie przy tych obrotach
[ALF 2.4 165 KM] Spadek mocy, szarpie przy niskich obrotach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 13:48
- Lokalizacja: Inowrocław
Cześć kolego! Mam dokładnie taki sam problem z moją A6, poniżej link do mojego tematu. Udało Ci się uporać z problemem? Albo czy może ktoś miał podobny?
24-165km-1998r-trzesie-nie-bierze-oleju ... t93443.htm
24-165km-1998r-trzesie-nie-bierze-oleju ... t93443.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 13:48
- Lokalizacja: Inowrocław
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2017, 10:51
- Lokalizacja: Klucze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 13:48
- Lokalizacja: Inowrocław