jak w temacie ma pytanie:
jakie logi potrzeba zeby sprawdzic silnik 2.8 ack
z gory dzieki za odpowiedzi
jakie logi do 2.8 ack
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
grzemo w ACK z rozrządem jest trochę inaczej niż w naszych V6 z resztą masz rację
Kanał 1:
Obroty
Obciążenie
Kąt uchylenia przepustnicy
Kąt wyprzedzenia zapłonu
Kanał 2:
Obroty
Obciążenie
Czas Wtrysku
Masa Zasysanego Powietrza
Kanał 3:
Obroty
Napięcie
Temperatura płynu chłodzącego
Temperatura zasysanego powietrza
Kanał 7 i Kanał 8 - Korekty (Wyuczone wartości sond lambda)
Kanał 9 - Napięcie sond
Kanał 16 - Kontrola wypadania zapłonu (sumaryczna)
Kanał 26 - Pozycja wałków z czujników halla
Kanał 27 - Działanie nastawników
Kanał 1:
Obroty
Obciążenie
Kąt uchylenia przepustnicy
Kąt wyprzedzenia zapłonu
Kanał 2:
Obroty
Obciążenie
Czas Wtrysku
Masa Zasysanego Powietrza
Kanał 3:
Obroty
Napięcie
Temperatura płynu chłodzącego
Temperatura zasysanego powietrza
Kanał 7 i Kanał 8 - Korekty (Wyuczone wartości sond lambda)
Kanał 9 - Napięcie sond
Kanał 16 - Kontrola wypadania zapłonu (sumaryczna)
Kanał 26 - Pozycja wałków z czujników halla
Kanał 27 - Działanie nastawników
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Przepraszam za odgrzanie starego tematu, ale czy ktoś mógłby zerknąc na moje parametry ?
Mam silnik 2.8 ALG w Passacie B5 z Tiptronikiem
Powyższy opis kanałów zgadza się u mnie.
Mam Vaga 2.5, dopiero się uczę i nie wiem jak zrobić logi ale zgodnie z powyższym mam :
Kanał 1:
Obroty 720
Obciążenie 1400
Kąt uchylenia przepustnicy 4,34
Kąt wyprzedzenia zapłonu 16,0
Kanał 2:
Obroty 720
Obciążenie 1350
Czas Wtrysku 2.112
Masa Zasysanego Powietrza 16,9
Kanał 3:
Obroty 720
Napięcie 13,51
Temperatura płynu chłodzącego 79,5
Temperatura zasysanego powietrza 31,5
Kanał 8 - Korekty (Wyuczone wartości sond lambda)
740
1,920
128
129
Kanał 9 - Napięcie sond
falują od 0,1-0.8 V
Kanał 16 - Kontrola wypadania zapłonu (sumaryczna)
Nie wiem co to:
760
1,550
16,4
0
Objawy ma takie , że auto pali 15-20 Pb, wydech i świece czarne, gazu nie mam.
Czy coś tu widac , że jest nie tak ?
Co mógłby jeszcze sprawdzić ?
Mam silnik 2.8 ALG w Passacie B5 z Tiptronikiem
Powyższy opis kanałów zgadza się u mnie.
Mam Vaga 2.5, dopiero się uczę i nie wiem jak zrobić logi ale zgodnie z powyższym mam :
Kanał 1:
Obroty 720
Obciążenie 1400
Kąt uchylenia przepustnicy 4,34
Kąt wyprzedzenia zapłonu 16,0
Kanał 2:
Obroty 720
Obciążenie 1350
Czas Wtrysku 2.112
Masa Zasysanego Powietrza 16,9
Kanał 3:
Obroty 720
Napięcie 13,51
Temperatura płynu chłodzącego 79,5
Temperatura zasysanego powietrza 31,5
Kanał 8 - Korekty (Wyuczone wartości sond lambda)
740
1,920
128
129
Kanał 9 - Napięcie sond
falują od 0,1-0.8 V
Kanał 16 - Kontrola wypadania zapłonu (sumaryczna)
Nie wiem co to:
760
1,550
16,4
0
Objawy ma takie , że auto pali 15-20 Pb, wydech i świece czarne, gazu nie mam.
Czy coś tu widac , że jest nie tak ?
Co mógłby jeszcze sprawdzić ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga