Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

jakie logi do 2.8 ack

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
QT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 17 lis 2013, 22:40
Lokalizacja: Podkarpacie

jakie logi do 2.8 ack

Post autor: QT » 03 sty 2014, 14:53

jak w temacie ma pytanie:
jakie logi potrzeba zeby sprawdzic silnik 2.8 ack ??

z gory dzieki za odpowiedzi

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 03 sty 2014, 18:32

Dla Twojego silnika jeśli dobrze pamiętam to logujesz grupy z pierwszej dziesiątki, plus grupy związane z rozrządem, czyli 090 i 093.

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 03 sty 2014, 19:02

grzemo w ACK z rozrządem jest trochę inaczej niż w naszych V6 z resztą masz rację ;)

Kanał 1:
Obroty
Obciążenie
Kąt uchylenia przepustnicy
Kąt wyprzedzenia zapłonu

Kanał 2:
Obroty
Obciążenie
Czas Wtrysku
Masa Zasysanego Powietrza

Kanał 3:
Obroty
Napięcie
Temperatura płynu chłodzącego
Temperatura zasysanego powietrza

Kanał 7 i Kanał 8 - Korekty (Wyuczone wartości sond lambda)

Kanał 9 - Napięcie sond

Kanał 16 - Kontrola wypadania zapłonu (sumaryczna)

Kanał 26 - Pozycja wałków z czujników halla

Kanał 27 - Działanie nastawników

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 03 sty 2014, 19:14

QT, polecam poczytać wypracowania kolegi xoslox <okok> , dobra lektura diagnostyczna i bardzo pomocna.

Larix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 19 lut 2016, 12:48
Lokalizacja: Dolina

Post autor: Larix » 01 wrz 2017, 22:27

Przepraszam za odgrzanie starego tematu, ale czy ktoś mógłby zerknąc na moje parametry ?
Mam silnik 2.8 ALG w Passacie B5 z Tiptronikiem
Powyższy opis kanałów zgadza się u mnie.
Mam Vaga 2.5, dopiero się uczę i nie wiem jak zrobić logi ale zgodnie z powyższym mam :

Kanał 1:
Obroty 720
Obciążenie 1400
Kąt uchylenia przepustnicy 4,34
Kąt wyprzedzenia zapłonu 16,0

Kanał 2:
Obroty 720
Obciążenie 1350
Czas Wtrysku 2.112
Masa Zasysanego Powietrza 16,9

Kanał 3:
Obroty 720
Napięcie 13,51
Temperatura płynu chłodzącego 79,5
Temperatura zasysanego powietrza 31,5

Kanał 8 - Korekty (Wyuczone wartości sond lambda)
740
1,920
128
129

Kanał 9 - Napięcie sond

falują od 0,1-0.8 V

Kanał 16 - Kontrola wypadania zapłonu (sumaryczna)
Nie wiem co to:
760
1,550
16,4
0

Objawy ma takie , że auto pali 15-20 Pb, wydech i świece czarne, gazu nie mam.
Czy coś tu widac , że jest nie tak ?
Co mógłby jeszcze sprawdzić ?

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 08 maja 2018, 09:34

Po za tym dobrze jak ktoś po za kanałami podał parametry w jakich co powinno się mieścić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga