Witam,
czy ktoś przerabiał problem załamanych przewodów w tym miejscu ? Cały czas sygnalizuje błąd klocków, namierzyłem że dzieje się to po skręcie kół.. następnie ruszając przy założonych kołach że to strona lewa. Po ściągnięciu koła poruszaniu instalacją przymocowaną do karoserii błąd już wyskoczył na stałe... Na kabelkach symbol 4f0 972 251 ale z tego ci widzę nazywają to instalacją silnika i ok 300 zł średnio wołają. Na przewodzie brak jakichkolwiek uszkodzeń zewnętrznych.. w jednej izolacji idą od ABS i czujnika zużycia z czego rozwidlają się przy mocowaniu do zawieszenia.
problem instalacją czujnika zużycia klocków lewy przód
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
problem instalacją czujnika zużycia klocków lewy przód
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
Wszystko posprawdzane... ewidentnie przerwana żyła w wiązce - cały czas pracuje przy skręcaniu .... chyba pozostaje wyłączenie kontroli w VCDS .. albo zorganizowanie części wiązki i sztukowanie w miejscu gdzie jest przymocowana na stałe i nie pracuje.... Nie byłoby to problemem gdyby nie wspólna izolacja z instalacją ABS..