Witam mam audi a6 c6 2.4 177 km 2005 r lpg stag q box . Jadąc na majówkę na autostradzie przy 210 ( na gazie ) zapalił się check i pulsowal .straciła moc zaczęła szarpać . Do 50 km na godzinę znikł check .i tylko pod szarpywala . Przy mocniejszym przyspieszeniu check się zapala i szarpie . Przy delikatnej jeździe do 100 km jedzie jakoś. Tak zrobiłem 130 km na miejscu w serwisie boscha po podłączeniu kompa wyszło.
P1139 aktywne adaptacja mieszanką powietrza rząd 2 układ zabogaty .
P1137 to samo układ 1 zabogaty .
P0304 przerywacz spalania cylinder 4 rozpoznany zwarcie do plusa .
P0303 to samo cylinder 3
P0300 przerywacz spalania rozpoznany zwarcie do plusa
Elektronik kazał wymienić 2 cewki na 3 i 4 cylinder .
Lecz nic to nie dało
Podpowiedzcie gdzie szukać planuje świece wymienić kolejno .
Jutro z rana na gram film jak silnik pracuje na zimnym .
Auto ma 196 tyś mam je od 150 tyś co 10 tyś wymieniam olej 5 w30 valvoline
A6 c6 2.4 177 bdw brak mocy pulsujacy check .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 maja 2018, 18:04
- Lokalizacja: Otwock
- mat695
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 464
- Rejestracja: 26 sty 2017, 19:15
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Kolego, układ za bogaty świadczy o tym, że do komputera trafia informacja o dużej ilości powietrza. Wtedy adekwatnie leje więcej paliwa, jednak powietrza wcale nie jest tak dużo. Sprawdź MAP zaraz za przepustnicą. Może jest zasyfiony? Podaj adaptację skłądu mieszanki na obu głowic. Chyba grupy 30-32 Engine, jest podawana w %. Są 4 wartości, jedna "idle" i druga jakaś tam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga