Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARJ 2.4 165 KM] Problem z rozrządem. Audi A6 C5 2.4 Benzyna

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
am3r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2018, 19:58
Lokalizacja: Szczytno

[ARJ 2.4 165 KM] Problem z rozrządem. Audi A6 C5 2.4 Benzyna

Post autor: am3r » 26 kwie 2018, 14:23

Witam.Panowie wiem ze problem wałkowany już nie raz ale u mnie dziwne rzeczy się dzieją ,tak mi się wydaje.
Po podłączeniu do vcdsa na grupach 93 i 90 mam takie cos :

93 : trzecie okienko: - 10 .0 * KW i czwarte okienko : 6.0 * KW

90: trzecie okienko : -1.0 * KW i czwarte okienko : 0.0* KW (w 90 -skacze w 3 i 4 okienku od -1 do 0 )

Podłączone było na odpalonym silniku i na luzie.

Wyskakują błędy 17930
oraz jakiś ( G 40)
Błędy dają się skasować normalnie. Po skasowaniu ,odpaleniu auta i ponownym podłączeniu ,błędy już się nie pojawiają ( po przejechaniu krótkiego odcinka,również błędów nie ma,ale po przejechaniu 10 km i ponownym podłączeniu vcdsa znów wyskakują te same błędy)
proszę o pomoc :[
Obrazek

[ Dodano: 2018-04-26, 14:23 ]
Panowie ktos ? cos ?
prosze pilnie o pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Lukasz007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łukow/Wawa

Post autor: Lukasz007 » 26 kwie 2018, 19:03

Zrób logi dynamiczne bo ten screen masz z jałowego, bez obciążenia i wg niego w grupie 90 pokazuje wyłączone nastawniki na 0 (skaczące +/-1 to raczej niedokładność pomiaru). W grupie 93 masz pokazane ustawienie rozrządu i tu powinno być najlepiej 0/0 ale jest jakaś dopuszczalna odchyłka chyba -6 do +6 st. Wychodzi na to, ze masz przestawiony rozrząd (-10st./+6st.). Błąd czujnika G40 to czujnik halla na banku 1 (głowica od strony pasażera - od strony chłodnicy). Podmień go z czujnikiem G163 (czujnik halla na głowicy od strony kierowcy - jest od strony grodzi)

am3r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2018, 19:58
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: am3r » 07 maja 2018, 16:50

Witam ponownie. Po zdjeciu pokrywy okazalo sie ze na gornym wałku ( nie ssacym) byl przestawiony o jeden zab.Wyjelismy wałek przzestawilismy w prawo.Rozrząd ustawiony od nowa na blokadach kol,wał rowniez zblokowany,wszystko na znakach,I teraz pytanie .Po przekreceniu walem gorny wałek nie wskakuje na znaki ,lecz po dlikatnym puknieciu w napinacz-wkskakuje na znak,tak jak by po przekreceniu walem ten napinacz nie napinal do konca lancucha,bo przy przekreceniu wałem ,w niektorych momentach lancuch staje sie po prostu luzny .Czy przy kreceniu walem lancuh ma byc caly czas naprezony?

17748 czujnik pol w .rozrzadu (g40)/cz.pol.walu korb(g28)
P1340 - 35-00 nieprawidlwa korelacja

po zobaczeniu tych bledów ,ponownie zdjecie pokrywy aby zobaczyc jak jest na znakach i jeden przestawiony ale po lekkim puknieciu w napinacz wskakuje na swoj znak
Nie mam pojecia o co chodzi -napinacz do wymiany ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja