Drgania-wibracje na nadwoziu
Oddałem wczoraj do nich samochód na remont skrzyni oraz walkę z tymi wibracjami przy okazji.
Pewnie jakoś go odbiorę w przyszłym lub na początku kolejnego tygodnia, to będę wiedział coś więcej o cenach.
Nie wiem jednak czy oni to w ogóle ogarną / stwierdzą że będą mogli to zrobić / swierdzą, że to co mogą zrobić jest w stanie pomóc. Będę może jutro do nich dzwonił, żeby podpytać co tam się aktualnie dzieje.
Jakby co to dam znać.
Powiedzcie mi tylko czy myrozmawiamy cały czas o tej samej rzeczy czy o kilku różnych?
Czy "flanszą" nazywacie ten dekiel (pokrywę) mechanizmu różnicowego w którym jest szalka tego łożyska?
Czy może dekiel sobie a flansza w środku to swoją drogą?
I które z tego zestawu jest do kupienia (występuje) w ASO?
[ Dodano: 2018-04-25, 21:44 ]
Dobra sprawdziłem, że flansza to flansza
Ale chyba nie możliwe żeby wymiana flanszy pomogła jeśli jest rozwalona bieżnia /szalka łożyska. Co najwyżej może spowodować że problem nie wróci po regeneracji tego łożyska i jego mocowania
Pewnie jakoś go odbiorę w przyszłym lub na początku kolejnego tygodnia, to będę wiedział coś więcej o cenach.
Nie wiem jednak czy oni to w ogóle ogarną / stwierdzą że będą mogli to zrobić / swierdzą, że to co mogą zrobić jest w stanie pomóc. Będę może jutro do nich dzwonił, żeby podpytać co tam się aktualnie dzieje.
Jakby co to dam znać.
Powiedzcie mi tylko czy myrozmawiamy cały czas o tej samej rzeczy czy o kilku różnych?
Czy "flanszą" nazywacie ten dekiel (pokrywę) mechanizmu różnicowego w którym jest szalka tego łożyska?
Czy może dekiel sobie a flansza w środku to swoją drogą?
I które z tego zestawu jest do kupienia (występuje) w ASO?
[ Dodano: 2018-04-25, 21:44 ]
Dobra sprawdziłem, że flansza to flansza

Ale chyba nie możliwe żeby wymiana flanszy pomogła jeśli jest rozwalona bieżnia /szalka łożyska. Co najwyżej może spowodować że problem nie wróci po regeneracji tego łożyska i jego mocowania
A6 C6 3.0 TDI 240km
A6 C4 2.5 TDI 140km
A6 C4 2.5 TDI 140km
hmm ale przecież to łożysko jest właśnie mocowane w deklu 
Niestety mam złe wiadomości (głównie dla siebie). Dzwonili do mnie przed chwilą i stwierdzili, że nie widzą żadnych nieprawidłowości, które mogliby naprawić. Podejrzewam że nie mają pojęcia albo o tym modelu albo w ogóle o niczym i to wszystko jest jakaś ściema ten warsztat.
Powiedzieli mi że skrzynia działa dobrze i nie mogą niczego naprawić.
Jak się zapytałem o mechanizm różnicowy(dekiel / łożysko) to tylko powtórzył że tego samochodu nie będą robić.
Słowem horror. Słyszałem o dobrych mechanikach od skrzyń co też podobno robią w dyfrach/torsenach w Parysowie k/Garwolina ale to dość daleko i musiałbym przeznaczyć pół dnia na wycieczkę oraz mieć w razie czego drugiego kierowcę z samochodem, a i z terminami u nich krucho.
Ehh powoli tracę wiarę w tą markę i jej "przewagę dzięki technice"
To jest kolejna rzecz której nie tylko nie da się naprawić, to jeszcze nikt nawet nie wie co jest zepsute 

Niestety mam złe wiadomości (głównie dla siebie). Dzwonili do mnie przed chwilą i stwierdzili, że nie widzą żadnych nieprawidłowości, które mogliby naprawić. Podejrzewam że nie mają pojęcia albo o tym modelu albo w ogóle o niczym i to wszystko jest jakaś ściema ten warsztat.
Powiedzieli mi że skrzynia działa dobrze i nie mogą niczego naprawić.
Jak się zapytałem o mechanizm różnicowy(dekiel / łożysko) to tylko powtórzył że tego samochodu nie będą robić.
Słowem horror. Słyszałem o dobrych mechanikach od skrzyń co też podobno robią w dyfrach/torsenach w Parysowie k/Garwolina ale to dość daleko i musiałbym przeznaczyć pół dnia na wycieczkę oraz mieć w razie czego drugiego kierowcę z samochodem, a i z terminami u nich krucho.
Ehh powoli tracę wiarę w tą markę i jej "przewagę dzięki technice"


A6 C6 3.0 TDI 240km
A6 C4 2.5 TDI 140km
A6 C4 2.5 TDI 140km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 01 mar 2018, 14:32
- Imię: Roman
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
spróbuj może tutaj , trochę bliżej Warszawy - zależy jeszcze z której strony mieszkasz
http://www.renz.pl/kontakt/kontakty-grojec.html
http://www.renz.pl/kontakt/kontakty-grojec.html
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
W Parysowie robią torseny, skrzynki xDrive'a i skrzynie. (Dekautomat, o ile pamiętam) U mnie w BMW robili skrzynię xDrive. Umówiłem się z nimi na rano, tylko nie wiedziałem, że będą potworne korki w Górze Kalwarii i nieco się spóźniłem. Jednak zrobili wszystko "od ręki" włącznie z wymianą oleju i miski z filtrem w skrzyni 6HP - za bardzo dobrą cenę. Na półkach mieli dużo nowych części do Torsena i xDrive'a. Maja małą poczekalnię dla klienta i możesz "patrzeć im na ręce".siemin81 pisze:Słyszałem o dobrych mechanikach od skrzyń co też podobno robią w dyfrach/torsenach w Parysowie k/Garwolina ale to dość daleko
ALE:
1 - nie obyło się bez poprawki (na miejscu), bo skrzynka xDrive wyła mi strasznie: nie wymienili jednej, uszkodzonej zębatki sądząc, że jest wystarczająco dobra.
2 - praca, którą wykonywali nie wymagała obróbki obudowy skrzyni, tylko wymiany gratów wewnątrz.
Dobrze jest zadzwonić tam i pogadać z kimś innym niż z kobieta z recepcji. Koleś, który naprawia - przez telefon powie ci, czy to zrobi i ile to mniej więcej zajmie. Ceny mają całkiem niezłe.
dobra, jest więc nadzieja, przynajmniej dla mnie. Będę pewnie jakoś niedługo się z nimi kontaktować.
Jeszcze spróbuję się dobić tam do tego grójca do kolesia od części od osobówek (bo same części podobno mają). Może by się udało kupić sam ten dekielek od dyfra
To oraz nowe łożysko pewnie by załatwiło sprawę na dłuższy czas. Dopóki kulawa flansza znowu tego nie rozwali, ale to raczej ładnych kilka lat musi upłynąć.
@mat1324: A ty jesteś pewny że w 2011 to ta flansza to nie poszła do C7? Tak jak patrzyłem to do C6 nie bardzo mogę namierzyć flanszę o numerze z "A" na końcu.
Może ona jednak się różni i nie pasuje do nas?
Jeszcze spróbuję się dobić tam do tego grójca do kolesia od części od osobówek (bo same części podobno mają). Może by się udało kupić sam ten dekielek od dyfra

To oraz nowe łożysko pewnie by załatwiło sprawę na dłuższy czas. Dopóki kulawa flansza znowu tego nie rozwali, ale to raczej ładnych kilka lat musi upłynąć.
@mat1324: A ty jesteś pewny że w 2011 to ta flansza to nie poszła do C7? Tak jak patrzyłem to do C6 nie bardzo mogę namierzyć flanszę o numerze z "A" na końcu.
Może ona jednak się różni i nie pasuje do nas?
A6 C6 3.0 TDI 240km
A6 C4 2.5 TDI 140km
A6 C4 2.5 TDI 140km
Moglem podczas weekendu na spokojnie pojezdzic C6 i stwierdzam, ze zmiana zawieszenia nie zmienila nic jesli chodzi o drgania.
W piatek bedac przejazdem we Wroclawiu przejezdzalem nieopodal serwisu ASB Łoboda, wiec zasiegnalem tam informacji. Z rozmowy wyniklo ze naprawiaja oni mechanizmy rozicowe jesli maja one luz, obudowe moga tez wymienic i lozysko.
W piatek bedac przejazdem we Wroclawiu przejezdzalem nieopodal serwisu ASB Łoboda, wiec zasiegnalem tam informacji. Z rozmowy wyniklo ze naprawiaja oni mechanizmy rozicowe jesli maja one luz, obudowe moga tez wymienic i lozysko.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wydaje mi się, że nie naprawiają, a wymieniają na używane z uszkodzonych skrzyń
.
Po majówce będę dzwonił do warsztatu, gdzie mają mi zrobić ten mechanizm różnicowy, a jak jednak zrezygnują, to będę szukał używki i sam z mechanikiem wymienię.
Amortyzatory wymienię później, ponieważ po zmianie na 18" auto zrobiło się sztywniejsze, ale nadal nie jest takie, jak być powinno, a było wcześniej (czyt. 150 tysięcy km temu).

Po majówce będę dzwonił do warsztatu, gdzie mają mi zrobić ten mechanizm różnicowy, a jak jednak zrezygnują, to będę szukał używki i sam z mechanikiem wymienię.
Amortyzatory wymienię później, ponieważ po zmianie na 18" auto zrobiło się sztywniejsze, ale nadal nie jest takie, jak być powinno, a było wcześniej (czyt. 150 tysięcy km temu).
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 669
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Tak pomyślałem może by tam zadzwonić i zapytać o tą flanszę, rok temu wymieniałem u nich olej w skrzyni biegów, widziałem że są fachowcami w tym co robią na zakładzie kilka rozebranych skrzyń od audi na stole układy różnicowe. Mechanik składał wszystko z dokładnością co do setnych milimetra. Zrobili na mnie duże wrażenie.
Adres:
https://www.automatskrzynia.pl/
Kowalewski Dariusz. Automatyczne skrzynie biegów
Adres: Bliska 17, 87-100 Toruń, Polska
Adres:
https://www.automatskrzynia.pl/
Kowalewski Dariusz. Automatyczne skrzynie biegów
Adres: Bliska 17, 87-100 Toruń, Polska
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm