Zawieszenia 1BE i 1BV różnią się tylko amortyzatorami, więc drugie będzie sztywniejsze, ale nie niższe

. Jedynie przy silnikach V8 jest różnica w sprężynach.
Kolega
Andrew1995 przesłał mi na PW wlepkę i okazało się, że ma zawieszenie 1BA oraz klasy wagowe 0JJ (przód) oraz 0YG (tył).
Proponuję przejście na klasy wagowe 0JH (przód) i 0YE (tył). Poniżej zestawienie zawieszenia 1BE konkretnie pod Twoje auto. Auto siądze o 2 cm i będzie wyglądało jakby miało fabrycznie 1BE.
Przód:
- sprężyna:
8D0 411 105 T (żółty, fioletowy) »
8D0 411 105 FG (brązowy, niebieski, niebieski)
- amortyzator:
4B0 412 031 P »
4B0 412 031 BM
- osłona + odbój:
4D0 412 137 C +
8D0 412 131 E
- poduszka:
4D0 412 377 F
Tył:
- sprężyna:
4B0 511 115 BK (żółty, brązowy, brązowy)
- amortyzator:
4B0 513 031 N
- osłona + odbój:
893 512 137 +
3B0 512 131 H
- mocowanie amortyzatora:
8E0 513 353 B
W przypadku przedniego zawieszenia podałem po dwa numery przy sprężynie i amortyzatorze, ponieważ drugie numery zastąpiły te pierwsze. Im więcej numerów tym łatwiej znaleźć używane, ponieważ sprężyn w zamienniku nie ma

. Resztę można bez problemu kupić. Górne mocowania/poduszki amortyzatorów są takie same dla obu typów zawieszenia, ale i tak podałem ich numery.
Mając chwilę wolnego czasu poszukałem trochę na allegro

.
Przód:
< link 1 >
< link 2 >
< link 3 >
Tył:
< link 4 >
< link 5 >
< link 6 >
< link 7 >
< link 8 >
< link 9 >
Nie wiem czemu, ale sprężyn do tylnego zawieszenia jest o wiele więcej

. Wybierz najładniejsze, zadzwoń, zapytaj się czy mają i zakładaj

. Nie zwracaj uwagi z jakiego auta czy roku są sprężyny, ponieważ liczą się kolorowe oznaczenia, które muszą się zgadzać.
[ Dodano: 2018-04-13, 23:43 ]
repek92, przód udało Ci się jako tako dobrać, ale z tyłem poszalałeś od wersji z quattro

.