[2.8 vs 2.7 biturbo]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
Trochę ma a szczególnie szwagier :mrgreen: jest to ich średnia z FIS.
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
Ja bym poszedł jeszcze dalej i wybrał S6. Radość z jazdy jeszcze większa, piękny dźwięk, dużo łatwiej trafić pełną opcję. No i pięknie chodzi na LPG. Problem tylko w tym, że jak ktoś chce mieć zasięg większy niż 300km to cysterne na przyczepie musi wozićarthurr pisze:Gdybym dziś miał kupować takie auto byłoby praktycznie identyczne - C5 avant, quattro, tiptronic z dobrym wypasem - tyle że z motorem... 4,2. Dlaczego?.....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 16 cze 2008, 23:15
- Lokalizacja: tarnow
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Witam,polecam jak najbardziej silnik 2.7 biturbo.Mam auto od pięci miesięcy i jedyne co robiłem przy silniku to wymiana przepływomierza.Spalanie wcale nie jest tragedią przy normalnej jezdzie z (odskokami od normy,bo nie ukrywam kusi)mieści sie w przedziale 11-12l/100.Przy spokojnej jezdzie w trasie da się zejść poniżej 10l/100.Ale żadko to sie zdaża. Silnik jest bardzo elastyczny i daje super frajde z jazdy. <mikołaj>
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Witam kolegów. Mam od niedawna (jakieś 3 m-ce) 2.7 (AJK), które od razu zagazowałem. Gazownik (niezły fachowiec, sam ma zagazowaną S6 z 2000r), wsadził mi BRC i auto chodzi identycznie jak na benzynie (przynajmniej ja nie odczuwam różnicy). Jeszcze nie miałem z nim żadnego problemu, nie musiałem jeździć na jakieś regulacje. Gaz zamontowany jest tak że trzeba się mocno przypatrzyć silnikowi aby zorientować się iż jest zagazowany. Płaciłem za instalkę 3.700. Spalanie wiadomo: nie mogę zejść poniżej 12l / 100, w większości jest to wynik 15l/100 (nie mam lekkiej nogi)
Jestem z Bydgoszczy i jak ktoś chciałby to cudo zagazować to z czystym sercem mogę fachowca polecić!
Jestem z Bydgoszczy i jak ktoś chciałby to cudo zagazować to z czystym sercem mogę fachowca polecić!
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Walnij foty z pod maski jak to wyglada oczywiscie bez pokrywy silnika.myciel pisze:Witam kolegów. Mam od niedawna (jakieś 3 m-ce) 2.7 (AJK), które od razu zagazowałem. Gazownik (niezły fachowiec, sam ma zagazowaną S6 z 2000r), wsadził mi BRC i auto chodzi identycznie jak na benzynie (przynajmniej ja nie odczuwam różnicy). Jeszcze nie miałem z nim żadnego problemu, nie musiałem jeździć na jakieś regulacje. Gaz zamontowany jest tak że trzeba się mocno przypatrzyć silnikowi aby zorientować się iż jest zagazowany. Płaciłem za instalkę 3.700. Spalanie wiadomo: nie mogę zejść poniżej 12l / 100, w większości jest to wynik 15l/100 (nie mam lekkiej nogi)
Jestem z Bydgoszczy i jak ktoś chciałby to cudo zagazować to z czystym sercem mogę fachowca polecić!
[ Dodano: 2009-12-30, 00:16 ]
Jakie wtryski u Ciebie smigaja?szebart pisze:OK a więc w takim razie dodam swoje 3 gorsze. Moje 2,7 ma zmieniony program na (teoretycznie) 280KM - seria to 230KM. Poprzednio jeździł na OMVL DREAM sekwencja - graty nie dawały rady i nie szło tego ustrojstwa zestroić za cholerę.
Zakupiłem na allegro: reduktor MAGIC, motaż poszedł na dwóch króćcach, listwy MAGIC JET (dysze wyszły na 2,6, ciśnienie na 1,35Bar, miedź 8mm i reszta papindeklów bez zmian). Teraz jednostka centralna to STAG 300. Montaż własnoręczny z kumplem i pomocą teorii z LPG forum. Po strojeniu (też własnoręcznym) bez różnic w osiągach. Spalanie bez ściem: w trepach: ok. 20l/100km wzwyż, w sandałach: 14,5l/100km, trasa: 12l/100km. ÂŚrednie wg. FIS to od pół roku circa 15/100 gdzie 80% to jazda miejska. Teraz zamiast 250zł na 60litrów Pb, na stacji wydaję 120zł na 60litrów LPG i mam w dupie, że pali te 20 jak czasem zechcę pocisnąć. Jedyny problem to znalezienie odpowiedniego fachowca, który wie co do czego. U mnie w mieście takiego nie ma dlatego zmontowałem to sam (z kolegą).
Reasumując dla porównania siostra jeździ C5 2,5 TDi 180KM Quattro automat - spalanie 12,5l/100km ON.....u mnie 15l/100km LPG. Rachunek prosty a osiągi...wiadomo... 8-) (chociaż respekt dla tego silnika diesla bo MA NAPRAWDę SPORE KOPYTO )
Ktoś wyżej pytał o awaryjność 2,7T to po półtora roku u mnie:
- wymiana sond lambda
-wymiana dodatkowej elektrycznej pompki cieczy chłodzącej
-zawieszenie przednie
-wiskoza
- świece, rozrząd (po zakupie), klocki.
Auto bezawaryjne prócz wyżej wymienionych.
Dobra robota, jak jest dobre sterowanie i dostaje odpowiednio gazu to musi jechac.
Nie jeden w zyciu by nie uwiezyl ze auto tak moze jechac na gazie. Jednak ten jeden magic moze byc troche za malo. Temperaturowo to raczej jest ok, jak z cisnieniem? Jaki ma spadek z 1.35 przy max bucie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 05 wrz 2014, 22:38
- Imię: MICHAŁ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: małopolska
na mieście 4.2 pali 23litry lpgarthurr pisze:no to i ja moje 3 grosze.... Ujeżdżam C5 z motorem 2,8 zagazowanym od 1,5 roku. Gdybym dziś miał kupować takie auto byłoby praktycznie identyczne - C5 avant, quattro, tiptronic z dobrym wypasem - tyle że z motorem... 4,2. Dlaczego? ?adniejszy wygląd (szersze błotniki i listwy pieknie dodają agresji autku - wiem - można przerobić, ale nie tylko o to chodzi), duża mozliwość znalezienia egzemplarza max wyposażonego, hamulce bardziej odpowiednie do masy auta , no i sam silnik - moje C5 pali w cyklu mieszanym 15-16 LPG. Powiecie że dużo? dużo, ale raz że instalka jest tak ustawiona żeby nigdy nie było ubogo, a dwa, że lekkiej nogi raczej nie mam . 4,2 spaliłoby 18 (oczywiśce - jak to kolega twierdzi - sprofanowane) - czyli 6zł/100 km (600 zł/10.000 km) więcej za słuchanie pieknego gulgotu spod maski, moc wystarczającą w całym zakresie obrotów, auto jednak zdecydowanie bardziej nietuzinkowe niż "zwykłe" C5... myślę że to nieduża cena
maniek77
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga