Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wychylenia rozrzadu S6

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Karlos1911
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 lip 2017, 21:42
Lokalizacja: Suwałki

Wychylenia rozrzadu S6

Post autor: Karlos1911 » 11 kwie 2018, 19:28

Niedawno wymienialem lancuch na fazatorze lewej glowicy. Rozrzad tez byl sprawdzany, na blokadach, walu i belka tez byla. Rozrzad wiec zlozony dobrze. Po zalozeniu nowego lancucha 2 obroty walu zeby sprawdzic czy znaki z dolkami na walkach sie pokrywaja i byly idealnie na srodku. Wiec tez ok. A jak podpinam vaga to w grupach 90/91/92 na wolnych -1/0 a przy depnieciu skacze nawet do 22. Co moze byc nie tak?
Slyszalem teorie ze ma byc 16 zabkow lancucha miedzy walkami u mnie wyszlo 15. Na starym fazatorze i lancuchu znaki byly rozchodzace sie. Strzalki byly na zewnetrznych stronach dolkow, teraz sa na srodku.

Nie wiem czy jeszcze raz rozrzad sprawdzac czy tylko pokrywe zdejmowac i zobaczyc walki. Bo mam wrazenie ze samochod oslabl.

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 12 kwie 2018, 22:32

w bloku 093 masz rozrzad i tam go sprawdzasz na rozgrzanym to raz, dwa na jednej glowicy jest 15 na drugiej 16 ogniw, wstepne naspiecie paskas ma duze znacznie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja