2.8+ LPG na zimnym nie ma obrotów
2.8+ LPG na zimnym nie ma obrotów
Witam. Dziś odebrałem auto od blacharza. Przy silniku raczej nic nie bylo robione więc do rzeczy. Sprawdziłem z ciekawości czy silnik jest zimny przez odpaleniem, był zimny. Ładnie odpalił, na benzynie perfekcyjnie się wkręcał. Gdy włączył się gaz zaczął się mozolnie wkrecac, ale nie miałem do blacharza pretensji, gaz ma gwarancji więc planuje go zawieść, może coś się zostało. No i do rzeczy, dojechałem do domu na benzynie, silnik postał może z godzinę Max 2. Próbuje go odpalić, odpala z trudem i obroty wynoszą prawie NIC. Nawet kontrolka od ładowania zaczynała się migać. Próbując przygazować, auto w ogóle nie reagowało, nie czekałem aż się rozgrzeje, ale wydaje mi się, ze potem to się ustabilizuje. Ktos może wie co może mu dolegać skoro wcześniej odpalił pięknie?
Wszystko super, jednak paliwa brakło pływak kłamie, ze jest 1/4 baku A tu pustki.. Jeszcze jedno, wymieniam świece Iskrowa, doradzi ktoś jakie? Byłem w mieście i na zamówienie mają świece po 45zł/szt jak mi sie wydaje irydowe. Pomyślałem zadzwonić do kolegi który robi w intercars i tam katalogowo mają świece zwykłe Ale po 9zł/szt. Doradzi ktoś co wziąść? Przypominam że mam sekwencyjny gaz.
Na zwykłych też to pojeździ? Wiem tyle że irydowe wytrzymują większe dystanse, coś prócz tego? I takie pytanko nie chce zakładać nowego tematu. W pewnym momencie spalił mi się żarnik. No i rozebrałem to A tu plastik w żarniku stopiony. Patrzę na przewód w środku też delikatnie. Gdy włączam teraz światła dosłownie przez sekundę się iskrzy w tej wtyce od przetwornicy. Co może wywoływać to zwarcie ? Nic się tam nie styka, nie ma wilgoci ani nic. Może po prostu już wewnątrz w przewodzie coś styka, a może uszkodzona przetwornica? Ma ktoś może taki przewód do przetwornicy który jest zbędny? Odkupił bym
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga