[A6 C4 2.5 TDI] Czujniki od czego , wtyczka od czego
[A6 C4 2.5 TDI] Czujniki od czego , wtyczka od czego
Witam
Mam pytanie w bloku silnika mam wkrecony czujnik który jest podlaczony jednym kabelkiem , pierwsze pytanie od czego ten czujnik oraz jak powinien byc podlaczony do kabelka bo narazie kabelek jest obkrecony dookola i tyle. Wszytko na foto 1.
Drugie pytanko, wisi sobie wtyczka od czego nie wiem moze podpowiecie bo wydaje mi sie ze nie powinna sobie tak wisiec. Wszystko na foto 2.
Pytanie trzecie, nie dziala mi kontrolka na tym malym komputerku od braku plynu w spryskiwaczach, czy ktos przerabiał ten problem, czy jesli czujnik to trzeba caly zbiorniczek wymienic.
Dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Arek_R
Mam pytanie w bloku silnika mam wkrecony czujnik który jest podlaczony jednym kabelkiem , pierwsze pytanie od czego ten czujnik oraz jak powinien byc podlaczony do kabelka bo narazie kabelek jest obkrecony dookola i tyle. Wszytko na foto 1.
Drugie pytanko, wisi sobie wtyczka od czego nie wiem moze podpowiecie bo wydaje mi sie ze nie powinna sobie tak wisiec. Wszystko na foto 2.
Pytanie trzecie, nie dziala mi kontrolka na tym malym komputerku od braku plynu w spryskiwaczach, czy ktos przerabiał ten problem, czy jesli czujnik to trzeba caly zbiorniczek wymienic.
Dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Arek_R
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
tak kolego czytam i chyba ci się fotki pomieszały. to co w bloku to pewnie czujnik temeratury. ta wtyczka co wisi- tak widzę że to okolice podłużnicy. może to być czujnik poduszek powietrznych na poduszce silnika przy podłużnicy lub czujnik abs. nie świeci ci się kontrolka któregoś z tych ? ale abs z tego co pamiętam jest chyba na dwa bolce. w pn sprawdzę
poz\
poz\
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 517
- Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Te dwie czujki - nie mam pojęcia, ale co do płynu do spryskiwaczy to zajrzyj tutaj:
a6-c5-25tdi-kontrolka-spryskiwacza-vt8204.htm
a6-c5-25tdi-kontrolka-spryskiwacza-vt8204.htm
Tak oczywiscie dziala, jesli u ciebie tez lezy to zaczynam sie sklaniac do tego ze jest do dodatkowego wyposazenia. Niepodlaczony czujnik napewno powodowal by blad w VAG.
Moze to do WEBASTO rzadko ale jednak spotykane w C4.
Moze to do WEBASTO rzadko ale jednak spotykane w C4.
Sa samochody i jest Audi
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6
Spryskiwacz działa oczywiscie ale czujnik poziomu plynu nie dziala. Kolory przewodów podam jutro dzis juz za ciemno jest. W aucie w zasadzie dziala wszystko no moze mala drobnostka ze jak wrzuce na automacie na jedynke to na wysietlaczu zostaje 2 , chyba czujnik polozenia jest uszkodzony albo brudny bo automat jezdzi tylko na jedynce, pozatym nic wiecej nie moge znalesc.
VAG 0 bledów.
Pozdro.
VAG 0 bledów.
Może jaśniej bo żeński konektor to dość potoczne określenie , gdzie go szukać jak ma wygladać.pawelk600 pisze:Arek_R, weź normalny standardowy konektor żeński, zarób go sobie na przewodzie i nasuń go na ten okągły "tależyk" na czujniku. Tak jest to montowane w oryginale.
Pozdro.
Sa samochody i jest Audi
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6
Witam
Co do konektorka to juz wszystko jasne.
Co do poduszki faktycznie znalazlem na allegro http://moto.allegro.pl/item604814007_po ... 4_2_5.html ze byly takie poduszki.
Teraz pytanie czy szukac takich poduszek bo sa dwie czy dac sobie spokoj. W zasadzie po co one sa rozumiem ze twardosc zawieszenia silnika lub czujnik ale po co to i do czego.
Wydaje mi sie ze takie poduszki byly dawane do automatu ale on sam w sobie chodzi dobrze jak na ten rocznik.
Pytanie czy przypadkiem jesli nie ma poduszki z czujnikiem lub zaworem nie bylo by bledu w VAG, czytalem gdzies na forum ze w C5 takie bledy sa w poduszkach.
Co do konektorka to juz wszystko jasne.
Co do poduszki faktycznie znalazlem na allegro http://moto.allegro.pl/item604814007_po ... 4_2_5.html ze byly takie poduszki.
Teraz pytanie czy szukac takich poduszek bo sa dwie czy dac sobie spokoj. W zasadzie po co one sa rozumiem ze twardosc zawieszenia silnika lub czujnik ale po co to i do czego.
Wydaje mi sie ze takie poduszki byly dawane do automatu ale on sam w sobie chodzi dobrze jak na ten rocznik.
Pytanie czy przypadkiem jesli nie ma poduszki z czujnikiem lub zaworem nie bylo by bledu w VAG, czytalem gdzies na forum ze w C5 takie bledy sa w poduszkach.
Sa samochody i jest Audi
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6
Witam .troche czasu juz minelo od momentu tego postu ale tak podpowiem bo tez to mialem kiedys .
jest to faktycznie kabel od poduszki silnika .Poduszka ta jest wyposazona w uklad gzejny ktory to przy niskich temperaturach podgrzewa zawartosc poduszki przez co robi sie mietsze zawieszenie silnika i likwiduje ewentualne drgania przenoszone na karoserje
jest to faktycznie kabel od poduszki silnika .Poduszka ta jest wyposazona w uklad gzejny ktory to przy niskich temperaturach podgrzewa zawartosc poduszki przez co robi sie mietsze zawieszenie silnika i likwiduje ewentualne drgania przenoszone na karoserje

było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO