[ TIP+Q] Skrzynia do regeneracji ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: swietokrzyskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Odświeże troszke temat: mam podobne objawy jak autor tematu. Czyli brak mocy na 2-3sekundy tuż po zmianie biegu (3-4, 4-5, 5-6) dosłownie jakby coś za zderzak trzymalo (obroty tez stoją w miejscu) oraz dlugie oczekiwanie na reakcje auta po dodaniu gazu (tryb D, im wyzszy bieg tym dłużej czekam na reakcje).
Dla formalności dodam że brak błędów na silniku i skrzyni, auto 327tys km i olej w skrzyni od nowości.
Miał już ktoś z Was podobne probemy, które po regeneracja skrzyni ustąpiły?
Dla formalności dodam że brak błędów na silniku i skrzyni, auto 327tys km i olej w skrzyni od nowości.
Miał już ktoś z Was podobne probemy, które po regeneracja skrzyni ustąpiły?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Widzisz, tez o tym myślę ale chcialem to poszerzyć o nowe sprzeglo hydrokinetyczne, czyszczenie mechatroniki (nowe tloczki, elektrozawory i płyta separacyjna) no i filtr oczywiście ale robi sie z tego juz koszt i dalej jest wielka niewiadoma. Mnie to wygląda jakby sterownik skrzyni czekał na coś (wytworzenie ciśnienia oleju- wytarte panewki, nieszczelnosc mechatroniki, zabrudzony filtr) i dopiero auto idzie, wiem ze im cieplej tym gorzej. O szybkim wlaczeniu sie do ruchu zapomnij bo robi sie niebezpiecznie. Dlatego może ktoś z forum miał podobne objawy i wymiana oleju załatwiła sprawe?
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
U siebie jeszcze nic nie zrobiłem, dalej to samo. Ale właśnie chyba przyczynilem się do regeneracji skrzyni biegów. Ostatnio demontowalem cały pas przedni żeby wymienić wentylator od chłodnicy, mając wszystko zdjęte auto zostało odpalone żeby wjechać na lawete, ale niestety rurki doprowadzając olej do chłodnicy oleju nie były zapętlone i wyrzygalo mi około 4 litry oleju że skrzyni. Aktualnie auto nie jedzie ani na D ani na R i wyskakuje tryb awaryjny skrzyni, gadałem z gościem od skrzyń to powiedział że na sam początek trzeba by olej uzupełnić, jak wyrzygalo koło 4 litrów to statyczna wymiana prawie już jest :D
A tak serio to nie wiem czy jest sens wydać kasę żeby się dowiedzieć że nic z tego...
Podłączyłem się takim pseudo kostką do z wczytywania błędów (elm 327 czy jakoś tak) i mi pisze :
- trans friction element A apply time range/ref
- trans friction element D apply time range/ref
Nie mam pojęcia co to oznacza ale nie brzmi dobrze. Miał ktoś tak może?
A tak serio to nie wiem czy jest sens wydać kasę żeby się dowiedzieć że nic z tego...
Podłączyłem się takim pseudo kostką do z wczytywania błędów (elm 327 czy jakoś tak) i mi pisze :
- trans friction element A apply time range/ref
- trans friction element D apply time range/ref
Nie mam pojęcia co to oznacza ale nie brzmi dobrze. Miał ktoś tak może?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga