
Wymiana paska wielorowkowego (klinowego) 4.2 v8 BAT 335km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W przypadku 3.2 FSI nie ma potrzeby wyjeżdżania przodem
. Wszystko da się zrobić od góry po zdjęciu przedniej osłony silnika.
Zestawienie paska wielorowkowego (+ pompy wody) dla 3.2 FSI (AUK, BKH, BYU, CALA):
- pasek: 06E 903 137 J » CONTITECH 6PK2415
- napinacz: 06E 903 133 Q » INA 534 0375 10
- rolka: 06E 903 341 G » INA 532 0513 10
- pompa: 06E 121 018 A » HEPU P582
Nic więcej nie ma potrzeby wymieniać
. Można jedynie zobaczyć w jakim stanie jest koło pasowe na wale i tyle.

Zestawienie paska wielorowkowego (+ pompy wody) dla 3.2 FSI (AUK, BKH, BYU, CALA):
- pasek: 06E 903 137 J » CONTITECH 6PK2415
- napinacz: 06E 903 133 Q » INA 534 0375 10
- rolka: 06E 903 341 G » INA 532 0513 10
- pompa: 06E 121 018 A » HEPU P582
Nic więcej nie ma potrzeby wymieniać

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 10 wrz 2009, 20:11
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 09 paź 2018, 09:03
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam ja u siebie zmieniałem pasek bo reszta stan dobry nie było żadnej potrzeby ruszac.
Pasek spokojnie idzie od dołu wymienic bez rozbierania przodu (Sam Pasek) do reszty niestety trzeba rozbierac przód
ale rozebranie przodu jak sie robiło to juz kilka razy to idzie jak bułeczka z masełkiem:) nic trudnego 
Pasek spokojnie idzie od dołu wymienic bez rozbierania przodu (Sam Pasek) do reszty niestety trzeba rozbierac przód

