Problem jak w opisie, cały czas pali mi bezpiecznik od elektrycznych szyb i podświetlenia wnętrza. Dodatkowo na fisie czasami pokazuje mi że wszystkie drzwi są otwarte mimo że są zamknięte. Centralny zamek działa normalnie, zamyka i otwiera z pilota.
Zauważyłem że na fisie pokazuje wszystkie drzwi otwarte gdy jestem oparty o fotel kierowcy, jeżeli wychylę się do przodu siedząc na fotelu kierowcy to na fisie nie pojawiają się otwarte drzwi.
Nie znam się na elektryce ale chce tam zajrzeć.
Jeżeli okaże się że jakiś kabel jest uszkodzony to wystarczy go uciąć i wlutować inny? Czy średnica kabla jest musi być identyczna? Kolor ma znaczenie? Kupie kable w sklepie z częściami? Muszę rozbierać fotel czy kable znajdują się pod nim?
Pali bezpiecznik od szyb i oświetlenia oraz
Pod nogami kierowcy znajduje się moduł centralnego zamka lub moduł komfortu prawdopodobnie będzie przetarty jakiś przewód lub co gorsze zalany jest wodą z podszybia i radzę Tobie szybko to sprawdzić by nie było za późno.Co do przetartych przewodów izolujesz je taśmą i po sprawie natomiast jak uszkodzony przewód to nakładasz koszulkę termokurczliwą lutujesz i zapominasz o sprawie.
Czy moduł komfortu znajduje się na miejscu "spocznika" lewej stopy?
Pod wykładziną pod fotelem kierowcy są jakieś przewody czy tylko w progu?
Jakiej średnicy przewody mam kupić? (Chce mieć w razie jeśli okaże się że np cały jest zgnity albo po wycięciu kawałka będzie za krótki)
Czy podczas tej operacji akumulator musi być odłączony?
Pod wykładziną pod fotelem kierowcy są jakieś przewody czy tylko w progu?
Jakiej średnicy przewody mam kupić? (Chce mieć w razie jeśli okaże się że np cały jest zgnity albo po wycięciu kawałka będzie za krótki)
Czy podczas tej operacji akumulator musi być odłączony?
No więc wyrzuciłem fotel, zajrzałem pod wykładzinę a tam ZERO wody, nie było ani kropli ani pod modułem komfortu ani w środku modułu ani nigdzie indziej. Wykładzina była tylko trochę wilgotna. Sprawdziłem odpływy wody pod akumulatorem, było trochę brudu ale kanały były raczej drożne bo nie było tam wody a wczoraj padał deszcz (auto stoi na dworze).
Przejrzałem też wiązki ale nie zauważyłem żadnych uszkodzeń, przetarć, żaden kabel nie jest urwany. Jedyne co zauważyłem to przewód na czwartym zdjęciu z żółtą wtyczką jest dość twardy, stracił elastyczność ale nie wygląda na uszkodzony, więc to chyba nie to.
Co dalej? Wrzucam zdjęcia może ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość.
![Obrazek]()
Przejrzałem też wiązki ale nie zauważyłem żadnych uszkodzeń, przetarć, żaden kabel nie jest urwany. Jedyne co zauważyłem to przewód na czwartym zdjęciu z żółtą wtyczką jest dość twardy, stracił elastyczność ale nie wygląda na uszkodzony, więc to chyba nie to.
Co dalej? Wrzucam zdjęcia może ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość.
W sumie to nie sprawdzałem ale tak na logikę - skoro po włożeniu bezpiecznika działają wszystkie szyby i oświetlenie wnętrza, a centralny zamek działa cały czas to komunikacja chyba jest.
Gdzieś tam wcześniej sprawdzałem błędy to pamiętam że był:
01570 - Turn-Off Delay; Terminal 15
Short to Ground
Vag mówi że w takim przypadku trzeba sprawdzić bezpiecznik nr 14 - czyli ten który cały pali.
[ Dodano: 2018-03-12, 13:51 ]
Problem rozwiazany, temat do zamknięcia.
Gdzieś tam wcześniej sprawdzałem błędy to pamiętam że był:
01570 - Turn-Off Delay; Terminal 15
Short to Ground
Vag mówi że w takim przypadku trzeba sprawdzić bezpiecznik nr 14 - czyli ten który cały pali.
[ Dodano: 2018-03-12, 13:51 ]
Problem rozwiazany, temat do zamknięcia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 gru 2019, 23:48
- Lokalizacja: łowicz
Witam napisz proszę jaką miałeś przyczynę bo mam ten sam problem.Dzięki .pozdrawiam
jarekwojcik100@wp.pl
jarekwojcik100@wp.pl