[ACK 2.8 193 KM] Wykres z hamowni co to może oznaczać ?
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
[ACK 2.8 193 KM] Wykres z hamowni co to może oznaczać ?
Witam.
Panowie byłem ostatnio na hamowni zobaczyć co tam jeszcze zostało pod maską no i praktycznie seryjne parametry autko wykręciło na benzynie 98.
auto ma cały przelot bez katalizatorów a na co dzień jest jeżdżone na lpg.
zdziwiło mnie to co widać na wykresie że maksymalną moc osiąga przy 5,5k obr a powinien przy ponad 6k obr osiągać maksymalną moc i tu moje pytanie co może być tego powodem ?
Panowie byłem ostatnio na hamowni zobaczyć co tam jeszcze zostało pod maską no i praktycznie seryjne parametry autko wykręciło na benzynie 98.
auto ma cały przelot bez katalizatorów a na co dzień jest jeżdżone na lpg.
zdziwiło mnie to co widać na wykresie że maksymalną moc osiąga przy 5,5k obr a powinien przy ponad 6k obr osiągać maksymalną moc i tu moje pytanie co może być tego powodem ?
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
tzn co przez to rozumieć ? z dolotem robione nic nie byłobendzji pisze:zmienna dlugość kolektora dolotowego nie do końca działa?? kompletny strzał
dodam że pompa paliwa nie jest oryginalna, tylko chińczyk za 110zl z allegro (ori do quattro 2300)
no jasne że jak na 20lat i 401000 km przebiegu to jest spoko
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
i twierdzisz że nie zmienia ?bendzji pisze:Na kolektorze z przodu jest gruszka , ona powinna zmienić długość kolektora dolotowego powyżej 4000-4500 obrotów
mi się wydaje szczególnie przy nie w pełni rozgrzanym silniku że ta gruszkę słychać
co do kompresji była taka jak książka podaje albo 0,5bar brakowało na paru cylindrach a na jednym 1,0bar mierzone było z wykręconymi świecami tak jak gdzieś to na forum było opisywane
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga