Witam Panie i Panowie,
Właśnie wrzuciłem do swojej A6 ( C7 2.0 TDI ULTRA ) koła 20 cali z oponami 235/35/R20 i prześwit pomiędzy powierzchnią opony a rantem błotnika z przodu wynosi ok 5,5 - 6,0 cm a z tyłu 8,0 cm!!! Można pięść włożyć.
Przymierzałem się właśnie do obniżenia samochodu za pomocą sprężyn ( np Einbach pro-kit ) ale one obniżą tylko 25 mm z tyłu więc nadal zostanie 5,5 cm. Jak patrzę na zdjęcia choćby s-linowych wersji to tam jest maks 1,5 - 2,0 cm.
Czy może macie pomysł czemu tak jest?
Czy może jednak po założeniu Einbach samochód opadnie więcej?
Z VIN wyczytałem, że mam zawieszenie 1BA czyli zwykłe.
Pozdrawiam
[A6 C7] Bardzo wysoko tył samochodu - zawieszenie zwykłe 1BA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nawet na 1BA nie powinno tak wysoko stać
. Możesz podać oznaczenia sprężyn na obu osiach? Chodzi o kolorowe kropki na nich. Wiem, że masz dość młode auto, ale wszystko jest możliwe.
Do felg 20" przeznaczone są opony 255/35/20, a nie 235/35/20. Mam nadzieję, że się tylko pomyliłeś przy pisaniu, ponieważ w przeciwnym razie zmiejszyłeś sobie średnicę koła o 1.4 cm.

Do felg 20" przeznaczone są opony 255/35/20, a nie 235/35/20. Mam nadzieję, że się tylko pomyliłeś przy pisaniu, ponieważ w przeciwnym razie zmiejszyłeś sobie średnicę koła o 1.4 cm.
Też mnie już zaczęło zastanawiać czy siedzą te sprężyny co trzeba ale dziś nie miałem jak sprawdzić - dam znać jutro.mat1324 pisze:Nawet na 1BA nie powinno tak wysoko stać. Możesz podać oznaczenia sprężyn na obu osiach? Chodzi o kolorowe kropki na nich. Wiem, że masz dość młode auto, ale wszystko jest możliwe.
Do felg 20" przeznaczone są opony 255/35/20, a nie 235/35/20. Mam nadzieję, że się tylko pomyliłeś przy pisaniu, ponieważ w przeciwnym razie zmiejszyłeś sobie średnicę koła o 1.4 cm.
Jeśli chodzi o opony to mam 235/35/R20 - czyli średnica mniejsza o 1,4 cm czyli 0,7 cm do błotnika, tak?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
O 7 milimetrów obniżyłeś całe auto oraz o drugie 7 mm zwiększyłeś przerwę między błotnikiem a oponą. Podeślij mi VIN na PW, to napiszę Ci już teraz jakie powinieneś mieć oznaczenia na sprężynach. Jutro tylko sobie sprawdzisz
.
Opony 235/35 nie są komfortowe
. Ogólnie wielkość felgi nie ma żadnego znaczenia, ponieważ liczy się tylko wysokość opony.

Opony 235/35 nie są komfortowe

Spisałem sobie dokładne oznaczenia wg AUDI:mat1324 pisze:O 7 milimetrów obniżyłeś całe auto oraz o drugie 7 mm zwiększyłeś przerwę między błotnikiem a oponą. Podeślij mi VIN na PW, to napiszę Ci już teraz jakie powinieneś mieć oznaczenia na sprężynach. Jutro tylko sobie sprawdzisz.
- przód: 8K0411105DG
- tył: 8K0511115DH
Felgi mam o szerokości 9 cali - ma to jakieś znaczenie?mat1324 pisze:Opony 235/35 nie są komfortowe. Ogólnie wielkość felgi nie ma żadnego znaczenia, ponieważ liczy się tylko wysokość opony.
Kolega ma na identycznych felgach ( 20x9 ) te same opony w BMW F10 i pasuje idealnie.