 ! Zrobiło się ciepło to zacząłem szaleć moim furaczem i dzis chyba trochę za bardzo dostał po cylindrach bo olej na wskazniku poszedł na 2/3 wskaznika czyli prawie pod koniec a temperatura silnika przekraczała grubo GRUBO normę ale tragedi nie było. Czy to możliwe że na skutek temp. zapaliła się ta kontrolka ? Zaznacze że jeżdze na syntetycznym castorlu ( bynajmniej tak twierdzi mój mechanik ) a jest juz po wymianie 6000 tyś i deka oleju nie ubyło. Bagnet pokazuje 1/2 miedzy min a max czyli tak jak było uzupełnione. Jak myśłicie są powody do Paniki czy raczej nie muszę się spieszyć na VAG'a ?
! Zrobiło się ciepło to zacząłem szaleć moim furaczem i dzis chyba trochę za bardzo dostał po cylindrach bo olej na wskazniku poszedł na 2/3 wskaznika czyli prawie pod koniec a temperatura silnika przekraczała grubo GRUBO normę ale tragedi nie było. Czy to możliwe że na skutek temp. zapaliła się ta kontrolka ? Zaznacze że jeżdze na syntetycznym castorlu ( bynajmniej tak twierdzi mój mechanik ) a jest juz po wymianie 6000 tyś i deka oleju nie ubyło. Bagnet pokazuje 1/2 miedzy min a max czyli tak jak było uzupełnione. Jak myśłicie są powody do Paniki czy raczej nie muszę się spieszyć na VAG'a ?[ a6 c5 ] kontorlka oleju na fis
- 
				
				liberro
[ a6 c5 ] kontorlka oleju na fis
HEj Panowie powiedzcie mi co oznacza ta duża czerwona kontrolka oleju wyrzucona na fis  ! Zrobiło się ciepło to zacząłem szaleć moim furaczem i dzis chyba trochę za bardzo dostał po cylindrach bo olej na wskazniku poszedł na 2/3 wskaznika czyli prawie pod koniec a temperatura silnika przekraczała grubo GRUBO normę ale tragedi nie było. Czy to możliwe że na skutek temp. zapaliła się ta kontrolka ? Zaznacze że jeżdze na syntetycznym castorlu ( bynajmniej tak twierdzi mój mechanik ) a jest juz po wymianie 6000 tyś i deka oleju nie ubyło. Bagnet pokazuje 1/2 miedzy min a max czyli tak jak było uzupełnione. Jak myśłicie są powody do Paniki czy raczej nie muszę się spieszyć na VAG'a ?
! Zrobiło się ciepło to zacząłem szaleć moim furaczem i dzis chyba trochę za bardzo dostał po cylindrach bo olej na wskazniku poszedł na 2/3 wskaznika czyli prawie pod koniec a temperatura silnika przekraczała grubo GRUBO normę ale tragedi nie było. Czy to możliwe że na skutek temp. zapaliła się ta kontrolka ? Zaznacze że jeżdze na syntetycznym castorlu ( bynajmniej tak twierdzi mój mechanik ) a jest juz po wymianie 6000 tyś i deka oleju nie ubyło. Bagnet pokazuje 1/2 miedzy min a max czyli tak jak było uzupełnione. Jak myśłicie są powody do Paniki czy raczej nie muszę się spieszyć na VAG'a ?
			
			
									
									
						 ! Zrobiło się ciepło to zacząłem szaleć moim furaczem i dzis chyba trochę za bardzo dostał po cylindrach bo olej na wskazniku poszedł na 2/3 wskaznika czyli prawie pod koniec a temperatura silnika przekraczała grubo GRUBO normę ale tragedi nie było. Czy to możliwe że na skutek temp. zapaliła się ta kontrolka ? Zaznacze że jeżdze na syntetycznym castorlu ( bynajmniej tak twierdzi mój mechanik ) a jest juz po wymianie 6000 tyś i deka oleju nie ubyło. Bagnet pokazuje 1/2 miedzy min a max czyli tak jak było uzupełnione. Jak myśłicie są powody do Paniki czy raczej nie muszę się spieszyć na VAG'a ?
! Zrobiło się ciepło to zacząłem szaleć moim furaczem i dzis chyba trochę za bardzo dostał po cylindrach bo olej na wskazniku poszedł na 2/3 wskaznika czyli prawie pod koniec a temperatura silnika przekraczała grubo GRUBO normę ale tragedi nie było. Czy to możliwe że na skutek temp. zapaliła się ta kontrolka ? Zaznacze że jeżdze na syntetycznym castorlu ( bynajmniej tak twierdzi mój mechanik ) a jest juz po wymianie 6000 tyś i deka oleju nie ubyło. Bagnet pokazuje 1/2 miedzy min a max czyli tak jak było uzupełnione. Jak myśłicie są powody do Paniki czy raczej nie muszę się spieszyć na VAG'a ?- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
Na pewno czujnik odczytuje niskie cisnienie oleju i załącza kontrolke.Powody mogą być różne.
Może być zapchane sitko w smogu miski olejowej lub silnik tu i tam gubi ciśnienie oleju ze stanu zużycia. Być może wystarczy przejśc na gęstszy olej i będzie po sprawie,lecz może Cie czekać remoncik.U mnie nie wiem jak bym wstawiał to temp. oleju nie przekracza 120 st. max , a woda to 90 st. zasięgnij też porady dobrego mechaniora..
Pozdrawiam..
			
			
									
									
						Może być zapchane sitko w smogu miski olejowej lub silnik tu i tam gubi ciśnienie oleju ze stanu zużycia. Być może wystarczy przejśc na gęstszy olej i będzie po sprawie,lecz może Cie czekać remoncik.U mnie nie wiem jak bym wstawiał to temp. oleju nie przekracza 120 st. max , a woda to 90 st. zasięgnij też porady dobrego mechaniora..
Pozdrawiam..
- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
- 
				
				liberro
qrde Panowie jednak mi olej zszedł tylko nie wiem dlaczemu. Jest na minimum. Dziwne bo dwa dni temu sprawdzałem i był stan taki jak od początku a tu nagle wyparowało co wy na to ? 
[ Dodano: 2009-04-04, 19:59 ]
a co do do tej temperatury to mając 250 KM pod maską tip aż błaga o ręczną zamiane biegów także do 160 prakycznie tylko na 3 biegach turbiny robiły swoje non stop
			
			
									
									
						[ Dodano: 2009-04-04, 19:59 ]
a co do do tej temperatury to mając 250 KM pod maską tip aż błaga o ręczną zamiane biegów także do 160 prakycznie tylko na 3 biegach turbiny robiły swoje non stop

- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
- 
				
				liberro
Ta kontrolka zapaliła się dziś pierwszy raz od kąd go mam i to raptem na kilka sekund. W momęcie gdy zmieniłem na 5 bieg i ujechałem kawałek zgasła jutro doleje olejuni pojezdze trochę i zobacze co sie bedzie działo. Tylko ciekawe teraz ile go tam wejdzie skoro jest na min a musi być na środku. Całości wchodzi coś koło 8 L . Dziwi mnie to dość bo odkąd mam to auto 4 m-ce olej sprawdzałem regularnie i nigdy nie było problemu zawsze był idealny stan i nawet mój mechanik twierdził że to własnie turbiny i sam silnik muszą być w dobrym stanie i daltego oliwy nie bierze. 
Z tego co z nim rozmawiałem to on sam nie wie czemu tak się mogło stać . Jedną z hipotez jest to iż przez bardzo wysoką temperature olej zrobił się bardzo rzadki a do tego wysokie ciśnienie które się tam wytworzyło no i olej wypchło. Tylko teraz pytanie którędy go wypchło i dokąd. A jeśli tak to czy coś się nie rozszczelniło.
Przed chwilą również dostał ostro w palnik 4-6,5 tyś obrotów na odcinku 20 km olej skoczył na połowe wskaźnika , ale u mnie predkość zamyka się na 210 z racji kagańca ( wersja usa ) i odpukać nic nie wywaliło. Oleju nie zdazyłęm jeszcze dolać bo raczej nie bedzie łatwym zadaniem znalezienie go na stacjiach paliw. Czy to możliwe jest zatem aby usterka była iście elektryczna ? Jakieś nie wiem nagłe ogłupienie wskaźnika ? Tak  teraz myśle bo spojrzałem na licznik auto po wymianie ma 7,500 km więc niedługo nastęna i może ja porostu miałem jakieś halucynacje mierząc ostanio stan oleju no bo czy litr oleju który się pewnie ulotnił na 10000 km przy załozeniu ze to syntetyk to dużo?
 Czy to możliwe jest zatem aby usterka była iście elektryczna ? Jakieś nie wiem nagłe ogłupienie wskaźnika ? Tak  teraz myśle bo spojrzałem na licznik auto po wymianie ma 7,500 km więc niedługo nastęna i może ja porostu miałem jakieś halucynacje mierząc ostanio stan oleju no bo czy litr oleju który się pewnie ulotnił na 10000 km przy załozeniu ze to syntetyk to dużo?
			
			
									
									
						Z tego co z nim rozmawiałem to on sam nie wie czemu tak się mogło stać . Jedną z hipotez jest to iż przez bardzo wysoką temperature olej zrobił się bardzo rzadki a do tego wysokie ciśnienie które się tam wytworzyło no i olej wypchło. Tylko teraz pytanie którędy go wypchło i dokąd. A jeśli tak to czy coś się nie rozszczelniło.
Przed chwilą również dostał ostro w palnik 4-6,5 tyś obrotów na odcinku 20 km olej skoczył na połowe wskaźnika , ale u mnie predkość zamyka się na 210 z racji kagańca ( wersja usa ) i odpukać nic nie wywaliło. Oleju nie zdazyłęm jeszcze dolać bo raczej nie bedzie łatwym zadaniem znalezienie go na stacjiach paliw.
 Czy to możliwe jest zatem aby usterka była iście elektryczna ? Jakieś nie wiem nagłe ogłupienie wskaźnika ? Tak  teraz myśle bo spojrzałem na licznik auto po wymianie ma 7,500 km więc niedługo nastęna i może ja porostu miałem jakieś halucynacje mierząc ostanio stan oleju no bo czy litr oleju który się pewnie ulotnił na 10000 km przy załozeniu ze to syntetyk to dużo?
 Czy to możliwe jest zatem aby usterka była iście elektryczna ? Jakieś nie wiem nagłe ogłupienie wskaźnika ? Tak  teraz myśle bo spojrzałem na licznik auto po wymianie ma 7,500 km więc niedługo nastęna i może ja porostu miałem jakieś halucynacje mierząc ostanio stan oleju no bo czy litr oleju który się pewnie ulotnił na 10000 km przy załozeniu ze to syntetyk to dużo?- posti
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
liberro, gadalismy przed chwila na gadu i w skrócie wyjaśniłem ci ze ubytki oleju w naszym silniku to norma, kwestia stylu jazdy, no i stanu silnika i turbawek. Kazde turbo wciąga olej czy sie tego chce czy nie 
gregorklinski, te silniki powinne smigac tylko na pełnym syntetyku- ja osobiscie polecam olej MOTUL seria 300V POWER 5w40 i wymiany przy silniku 2,7T co 10tys km
			
			
									
									
gregorklinski, te silniki powinne smigac tylko na pełnym syntetyku- ja osobiscie polecam olej MOTUL seria 300V POWER 5w40 i wymiany przy silniku 2,7T co 10tys km
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
						- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
Tak jest , najprędzej olej palą turbinki. Lecz druga sprawa jeśli zapaliła ci się kontrolka to silnik zgubił gdzieś ciśnienie. Teraz tylko pytanie gdzie??
			
			
									
									Moja niunia 28-v6-quattro-193km-moja-sliwka-vt7778.htm
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
						Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen

- 
				
				liberro
- posti
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
no MOTUL 300v 5w40 100zł/2L 3ba liczyc i jest to już mega super cena :D:D:D ale nawet zapach tego oleju jest inny niż wszytskich innych :D:D:D a opakowanie tez mówi samo za siebie piekna aluminiowa puszka z wyciąganym lejkiem 
			
			
						
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- 
				
				liberro
 
							







 
 




 
 
