Strzelanie w tłumik przy redukcji, gaśniecie silnika
Strzelanie w tłumik przy redukcji, gaśniecie silnika
Panowie czy ktoś z Was jest w stanie mi pomóc z moim problemem, mianowicie przy redukcji biegów słychać strzelanie w tłumik. Kolejnym problemem polega na tym że podczas zjeżdżania z góry na biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie. Samochód był miesiąc temu u mechanika na uszczelnieniu węży od chłodnicy oraz ogólnym sprawdzeniu VAG-iem ewentualnych błędów. Niby wszystko było ok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Więc możliwe, ze na ciepłym go zalewa paliwem. na zimnym silniku dawkowanie paliwa jest większe a na ciepłym (w-g wskazania temperatury silnika) mniejsze. Jeśli komp ma informacje, ze silnik jest zimniejszy niż faktycznie - może podawać za dużo paliwa.Askari pisze:Tylko na ciepłym silniku, poza tym silnik pracuje równo.
Kiedyś odpowiadał za to "regulator fazy nagrzewania" montowany na bloku silnika a teraz jakieś czujniki temperatury. Popatrzyłbym na nie oraz na korekty na wtryskach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin