Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.7 biturbo długo kręci zanim zapali

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Ksawierek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2015, 20:29
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pułtusk

2.7 biturbo długo kręci zanim zapali

Post autor: Ksawierek123 » 01 lut 2015, 19:03

Witam. Jestem nowy na forum więc z góry przepraszam za błędy. Pacjęt to A6 C5 2.7 biturbo AJK od niedawna z LPG KME NEVO wtryskami hanna gold i dwa reduktory (parowniki). Problem polega na tym, że auto czy to po nocy czy to po 30 minutowym postoju musi pokręcić z 20 do 30 sekund zanim zaskoczy. Przed montażem LPG też tak było więc prosiłem gazownika polecanego na lpg forum (DC Auto Paweł Piekut) aby zerknął co i jak. Stwierdził że czasami jest wypadanie zapłonów więc wymienił nowe świece na DENSO i zamontował LPG. Po wymianie świec wypadanie nadal występuje a poza tym brak jakichkolwiek błędów. Auto ma przejechane około 220 tysięcy i Gazownik stwierdził że mogą to być wydarte wałki rozrządu (pierwszy raz o czymś takim słysze w tym silniku) I ja i poprzedni właściciel użytkujemy to auto na oleju 5w30 ja na motulu X-clean+ wcześniej był castrol. Mam jakie takie pojęcie o mechanice jednakże jest to moje pierwsze auto benzynowe więc proszę o jakieś sugestie od czego by tu zacząć sprawdzanie auta.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 01 lut 2015, 19:21

Jeśli przed montażem lpg tez tak było to lpg można wykluczyć jako winowajce choć bardzo często instalacja tez powoduje takie objawy, błedy jakies sa w sterowniku?
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Ksawierek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2015, 20:29
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Ksawierek123 » 01 lut 2015, 20:45

Oprocz wypadania zaplonow nie ma nic. Martwią mnie tylko te swiece denzo co zalozyl ten gazownik bo to podobno sa jakies uniwersalne do audi. Model swiec TT. Myslalem ze moze to cewki ale oazda po kolei odlaczalem to silnik przygasa wiec cewki ok.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 01 lut 2015, 21:02

Denso tt to nie jest najlepszy pomysł, załóż dedykowane do silnika ngk.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Ksawierek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2015, 20:29
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Ksawierek123 » 01 lut 2015, 21:19

Ale ogolnie przed wymianą swiec też ciężko palił tylko nic mi nie bylo wiadomo o wypadaniu zaplonow. No ale wymienie je na te ngk bo ja tez jestem zdania ze jak cos jest do wszystkiego to jest do d... Zastanawia mnie jeszcze pompka paliwowa bo poprzedni wlasciciel wiecznie jezdzil na rezerwie moze ta cos nie domaga tyle ze jak auto juz odpali i po chwili je zgasze i odpalam to juz pali ladnie tylko jak postoi to ma problem. A i na lpg i na Pb moc jest ta sama zadnej różnicy. Filtr paliwa wymienilem na manna i filtr powietrza też (tu zalozylem dedykowany k&n) a co sadzicie o teori gazownika ze moga to byc wydarte walki rozrzadu? W 2.5 TDI to o tym slyszalem ale w jednostkach benzynowych audi to nigdy

Awatar użytkownika
yaszczur
Moderator
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 02 lut 2015, 20:59

Ksawierek123 pisze:Problem polega na tym, że auto czy to po nocy czy to po 30 minutowym postoju musi pokręcić z 20 do 30 sekund zanim zaskoczy.
Sprawdź: viewtopic.php?t=53787
Często uwalony czujnik daje takie objawy.
Łukasz13 pisze:Denso tt to nie jest najlepszy pomysł, załóż dedykowane do silnika ngk.
Zrobiłem na takich już 30k km i żadnych problemów. Na NGK też się można przejechać, to już nie ta jakość co kiedyś.
Ksawierek123 pisze:Ale ogolnie przed wymianą swiec też ciężko palił tylko nic mi nie bylo wiadomo o wypadaniu zaplonow. No ale wymienie je na te ngk bo ja tez jestem zdania ze jak cos jest do wszystkiego to jest do d...
Skoro wcześniej problem też występował, to zostaw je póki co w spokoju, są nowe, to trochę polatają.
Ksawierek123 pisze:Zastanawia mnie jeszcze pompka paliwowa bo poprzedni wlasciciel wiecznie jezdzil na rezerwie moze ta cos nie domaga tyle ze jak auto juz odpali i po chwili je zgasze i odpalam to juz pali ladnie tylko jak postoi to ma problem.
Gdyby pompa nie domagała, to objaw byłby ciągły, silnik by szarpał, gasł itp.
Ksawierek123 pisze:co sadzicie o teori gazownika ze moga to byc wydarte walki rozrzadu?
Wątpliwa sprawa, z resztą wystarczy zrzucić dekle i wszystko będzie jak na dłoni.
Możesz też zrobić logi, wrzucić na forum i ktoś podpowie, co tam widać.
Pozdrawiam...

Ksawierek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2015, 20:29
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Ksawierek123 » 03 lut 2015, 14:43

A o co chodzi z tymi logami? W jaki sposób się to robi? Czujnik temp. wymieniłem na nowy oryginalny bo wskazówka mi nie dochodziła do 90 jednakże nie potrzebnie bo winny jest termostat
A możliwe jest że jeżeli temperatura nie dochodzi do 90 przez termostat właśnie to też tak będzie? Termostat zamierzam wymienić przed przyszłą zimą razem z rozrządem

[ Dodano: 2015-02-03, 14:43 ]
A co sądzicie o tym wypadaniu zapłonów, bo moim zdaniem przed wymianą świec tego nie zauważałem a teraz faktycznie co jakiś czas silnik na biegu jałowym tak jak by trochę kulał. Po prze gazówce jest ok i za jakiś czas znów to samo. Może to te czujniki od wzmocnienia iskry co są na filtrze powodują te wypadanie zapłonów? Nie wiem do końca co to są te logi i jak to zrobić. Może ktoś jest z okolic pułtuska co pomógł by mi te logi opanować

Jedi17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 04 sie 2017, 22:37
Lokalizacja: Orzechowo

Post autor: Jedi17 » 15 lut 2018, 08:31

Trochę odgrzebię kotleta, ale miałem identyczne objawy- kłopoty z odpalaniem i wypadanie zapłonów.
Winny okazał się regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej :)

Tak na przyszłość, może komuś to pomoże.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga