Vcds-em , Vas-em , Odis-em można jedynie obniżyć lub podnieść zawieszenie. Według mnie niema możliwosci adaptacji poszczególnego trybu , w sensie dynamic max w dół a lift max w górę.KiTo pisze:pytanie czy można zrobić obniżenie trybu dynamic a podniesienie lift ? Czy jak już obniżymy to wszystko ?
[ A6 C6] Gleba przez vcds
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wartości zmierzone przez Ciebie fizycznie -30 mm od tej wartości
30 będziesz miał za dużo i nie wiem czy sterownik Ci przyjmnie, lepiej zrób -20
30 będziesz miał za dużo i nie wiem czy sterownik Ci przyjmnie, lepiej zrób -20
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przekłamanie pomiarów podawanych podczas adaptacji pozwala na zmianę punktu zero, ale nie zmienia wysokości o jaką podnoszone jest zawieszenie w zależności od wybranego trybu, więc obniżasz lub podwyższasz każdy dostępny tryb. Teoretycznie można zmienić odległość między poszczególnymi trybami, ale wiąże się to ze zmianą softu w sterowniku, ponieważ gdzieś musi być zapisane o ile ma się podnieść zawieszenie z trybu X do trybu Y. Sterownik realizuje kolejne kroki pewnego algorytmu, a można jedynie oszukać go zmieniając dane wejściowe (punkt zero).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dokładnie jak pisze Mat, nie ma szans
Zmienisz tylko punkt zero
No chyba że ruscy w końcu coś pogrzebią w eepromie sterownika zawieszenia
Zmienisz tylko punkt zero
No chyba że ruscy w końcu coś pogrzebią w eepromie sterownika zawieszenia

Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Tak jak pisałem, bez zmiany konkretnych parametrów w sofcie nic nie da się zrobić
. Musiałbyś zmienić wartość różnicy wysokości między danymi trybami np. z 0xA na 0x14, aby zwiększyć prześwit o 1 cm. Kto ogarnia programowanie będzie wiedzieć o co chodzi
.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
tutaj jest, 5 euro się należy
Level Control Bleeding/Charging
- Bleeding -
Note: The bleeding procedure will lower the vehicle, proceed with caution and refer to the factory repair manual for proper repair information, warnings and cautions!
If the Security Access code does not work, try Login or Coding-II
[Select]
[34-Level Control]
[Security Access-16], [Login-11] or [Coding-II]
[08367]
[Basic Settings-04]
Enter:
Group 020 = to Bleed Pressure Accumulator
Group 021 = to Bleed Front Axle
Group 022 = to Bleed Rear Axle
Field-4 will display the current pressure
Note: System will time out after 60 seconds, the procedure maybe repeated as necessary to achieve the desired system pressure.
- Charging -
[Select]
[34-Level Control]
[Security Access-16], [Login-11] or [Coding-II]
[08367]
[Do it!]
[Basic Settings-04]
Enter:
Group [023] = to Charge Pressure Accumulator
Group [024] = to Charge Front Axle
Group [025] = to Charge Rear Axle
Field-[4] will display the current pressure
Note: System will time out after 60 seconds, the procedure maybe repeated as necessary to achieve the desired system pressure.
Level Control Bleeding/Charging
- Bleeding -
Note: The bleeding procedure will lower the vehicle, proceed with caution and refer to the factory repair manual for proper repair information, warnings and cautions!
If the Security Access code does not work, try Login or Coding-II
[Select]
[34-Level Control]
[Security Access-16], [Login-11] or [Coding-II]
[08367]
[Basic Settings-04]
Enter:
Group 020 = to Bleed Pressure Accumulator
Group 021 = to Bleed Front Axle
Group 022 = to Bleed Rear Axle
Field-4 will display the current pressure
Note: System will time out after 60 seconds, the procedure maybe repeated as necessary to achieve the desired system pressure.
- Charging -
[Select]
[34-Level Control]
[Security Access-16], [Login-11] or [Coding-II]
[08367]
[Do it!]
[Basic Settings-04]
Enter:
Group [023] = to Charge Pressure Accumulator
Group [024] = to Charge Front Axle
Group [025] = to Charge Rear Axle
Field-[4] will display the current pressure
Note: System will time out after 60 seconds, the procedure maybe repeated as necessary to achieve the desired system pressure.
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
ja bym się nie wychylał z podnoszeniem więcej niż 1-2 cm żebyś nie musiał zbieżności ustawiać
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH