Proszę o oceny logow, 2.7 bi turbo BES
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, 22:35
- Lokalizacja: zgorzelec
Proszę o oceny logow, 2.7 bi turbo BES
Witam, sprawa wygląda tak ze robilem cały remont silnika czyli- Głowice bo wszystkie zawroy wydechowe były wypalone (chyba przez lpg bo posiadam paliwo biedy :D) napinacze, rozrząd wszystkie uszczelki, no praktycznie wszystko co się dalo i na koniec postanowiłem dac turbiny do regeneracji (co było chyba bledem) bo miały dość spory luz ale ładowały dobrze. I co ? i auto nie jedzie jak trzeba czuc ze to chyba przez turbiny do tego pali mi chyba za dużo paliwa, teraz jezdze tylko na benzynie. Za 250 zl czyli około 55 litrow bardzo spokojnej jazdy zrobiłem 260 km ? to chyba za dużo ? Bład jest tylko jeden 16985 czytałem ze to albo zly wgrany program albo ktoś zle usunal immobilaizer. Dla tego proszę o ocene logow może cos znajdziecie. Ogolnie chyba widze ze turbiny laduja strasznie zle
Logi grupy 002 i 033
http://log.malonetuning.com/chart/35911 ... AAAA%3D%3D
Grupy 115 i 118
http://log.malonetuning.com/chart/35912 ... KBJcOVAAAA
Grupy 003 i 020
http://log.malonetuning.com/chart/35913 ... AAAA%3D%3D
Na tej stronie z logami na dole macie normlanie w tabelkach pokazane.
Logi grupy 002 i 033
http://log.malonetuning.com/chart/35911 ... AAAA%3D%3D
Grupy 115 i 118
http://log.malonetuning.com/chart/35912 ... KBJcOVAAAA
Grupy 003 i 020
http://log.malonetuning.com/chart/35913 ... AAAA%3D%3D
Na tej stronie z logami na dole macie normlanie w tabelkach pokazane.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Na logach dociaga się do 6000RPM minimum.
Auto jest po sofcie. Przepływomierz wydaje mi się że zawyża, choć nie wiem ile to powinno mieć kucyków, a jeszcze z nie jestem tak obeznay żeby z doładowania stwierdzić. Turbo przeładowuje sporo, bo około 0,4bar. Wskazania sond tez mi się dokońca nie podobaja, są rozbieżnosci.
Zacząłbym od podmianki albo chociaż odpięcia przepłwyki.
Auto jest po sofcie. Przepływomierz wydaje mi się że zawyża, choć nie wiem ile to powinno mieć kucyków, a jeszcze z nie jestem tak obeznay żeby z doładowania stwierdzić. Turbo przeładowuje sporo, bo około 0,4bar. Wskazania sond tez mi się dokońca nie podobaja, są rozbieżnosci.
Zacząłbym od podmianki albo chociaż odpięcia przepłwyki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, 22:35
- Lokalizacja: zgorzelec
Nowe logi moge zarobic we wtorek. Po odpieciu przeplywki jest tak samo. Jest dziwnie bo najpierw czuc jak auto zaczyna ciagnac zaraz przestaje na chwile zaraz znowu ciagnie i dalej juz nie jedzie wogole jak powinno . Czyli turbo tak czy siak do wyciagniecia ? Seryjnie powinno to miec 250 km
A dodam ze przed remontem auto jechalo bardzo dobrze.
A dodam ze przed remontem auto jechalo bardzo dobrze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, 22:35
- Lokalizacja: zgorzelec
Wrzucam jeszcze:
115 + 118 do 6tys. obrotow.
http://log.malonetuning.com/chart/53656 ... w5UAAAA%3D
115 + 118 z odłaczonym czujnikiem n75
http://log.malonetuning.com/chart/53787 ... w5UAAAA%3D
I do tego jeszcze grupa 90 + 93
http://log.malonetuning.com/chart/53818 ... Ktw5oaAQAA
Problem dalej nie rozwiazany prosze o pomoc..
115 + 118 do 6tys. obrotow.
http://log.malonetuning.com/chart/53656 ... w5UAAAA%3D
115 + 118 z odłaczonym czujnikiem n75
http://log.malonetuning.com/chart/53787 ... w5UAAAA%3D
I do tego jeszcze grupa 90 + 93
http://log.malonetuning.com/chart/53818 ... Ktw5oaAQAA
Problem dalej nie rozwiazany prosze o pomoc..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Masz problem ze sterowaniem turbinami, widać to w logu z odłaczona wtyczką n75, najlepiej by było zacząć od sprawdzenia szczelności dolotu kompresorem, trójnik przy przepustnicy nie pęknięty? Przyczyn moźe być sporo bo teraz nie wiadomo w czym problem czy problem jest złe ustawienie gruszek w turbinach czy np. problem powstał przy montażu, zagięty, zatkany czy nieszczelny przewód idzący do gruszek turbin. Nalepiej jakby zaczął od podania cisnienia (0,5 bar) z kompresora na wąż idący do gruszek i sprawdził czy nie ma nieszczelności i czy gruszki sie otwieraja. Sam n75 wyjąc i też sprawdzić na sucho, bez napiecie powinien przepuszczać powietrze przez dwa krótsze krócce, po podaniu napiecia 12v (może być z aku) powinien puszczać powietrze na wszysktkie trzy odnogi
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, 22:35
- Lokalizacja: zgorzelec
Ok, dzieki wielkie cos pokombinuje
[ Dodano: 2018-02-04, 17:44 ]
Witam szukałem, szukałem i znalazlem nieszczelny przewod podcisnienia idacy do gruszki. Po zrobieniu jegoe auto dalej nie jedzie tak jak trzeba Jest inaczej ale jedzie za slabo
log 115 + 118 mozecie teraz ocenic ? bo nie wiem czy wyciagac znowu turbiny
http://log.malonetuning.com/chart/22852 ... AAAA%3D%3D
[ Dodano: 2018-02-04, 17:44 ]
Witam szukałem, szukałem i znalazlem nieszczelny przewod podcisnienia idacy do gruszki. Po zrobieniu jegoe auto dalej nie jedzie tak jak trzeba Jest inaczej ale jedzie za slabo
log 115 + 118 mozecie teraz ocenic ? bo nie wiem czy wyciagac znowu turbiny
http://log.malonetuning.com/chart/22852 ... AAAA%3D%3D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, 22:35
- Lokalizacja: zgorzelec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, 22:35
- Lokalizacja: zgorzelec
Chcial bym zeby jechalo tak jak przed remontem. Teraz jedzie o wiele gorzej i to mnie boli wczesniej ladnie rowno przyspieszalo i porzadnie wciskalo w fotel, na drugim biegu mialem do konca obrotow okolo 120 km/h teraz jest ledwo 100. No czuje mega roznice. O mape to chodzilo mi ze moze by ustawili pod te turbiny cos lepiej. Ogolnie to teraz jak by tak nie rowno przyspiesze. Chcialem tez ustawic gaz ale nie wiem czy na ta chwile da sie to porzadnie zrobic. Mysle zeby podjechsc na hamownie i sprawdzic ile ma kucy i moze tam mi cos doradza. A o jakich brakujacych logach mowiss ? To zrobil bym na dniach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, 22:35
- Lokalizacja: zgorzelec
Witam ponownie Pojezdzilem troche autem zrobilem okolo 5tys kilometrow i problem dalej nie rozwiazany. Auto nie jezdzi wogole tak jak przed remontem. Zrobilem nowe logi mozecie ocenic .
Po za tym problemy jaki zauwazylem to nie rowna praca silnika na wolnych obrotach. Na gazie chodzi o wiele rowniej, ale ogolnie nie jezdze na gazie caly czas pb.
Drugi problem to nie wiem czemu spalanie tymczasowe na komputerze pokazuje mi tak jak by na odwrot gdy dam gazu to spada do 2 litrow nawet gdy jade prawie na luzie pokazuje 20 litrow. To normalne
Moje logi
:115 i 118
http://vaglogi.pl/log-115_118_UyGIv.html
grupy 90 i 93
http://vaglogi.pl/log-090_093_TN8Az.html
grupy 003 i 020
http://vaglogi.pl/log-003_020_o0rC1N3.html
Grupy 003 020 112
http://vaglogi.pl/log-003_020_112_blFu4.html
Grupy 002 033
http://vaglogi.pl/log-002_033_50G774w.html
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Po za tym problemy jaki zauwazylem to nie rowna praca silnika na wolnych obrotach. Na gazie chodzi o wiele rowniej, ale ogolnie nie jezdze na gazie caly czas pb.
Drugi problem to nie wiem czemu spalanie tymczasowe na komputerze pokazuje mi tak jak by na odwrot gdy dam gazu to spada do 2 litrow nawet gdy jade prawie na luzie pokazuje 20 litrow. To normalne
Moje logi
:115 i 118
http://vaglogi.pl/log-115_118_UyGIv.html
grupy 90 i 93
http://vaglogi.pl/log-090_093_TN8Az.html
grupy 003 i 020
http://vaglogi.pl/log-003_020_o0rC1N3.html
Grupy 003 020 112
http://vaglogi.pl/log-003_020_112_blFu4.html
Grupy 002 033
http://vaglogi.pl/log-002_033_50G774w.html
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga